Gjest Pupsilure Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Ja, hva betyr det? Det står i de fleste bolignnonser, men jeg aner ikke hva som menes med det. Kan noen forklare.....?
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Vil anta at det er fyllingsdører. Ikke slette dører, med andre ord. Arrester meg om jeg tar feil=)
Gjest Pupsilure Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Vil anta at det er fyllingsdører. Ikke slette dører, med andre ord. Arrester meg om jeg tar feil=) Nei, nå skjønte jeg ikke hva du mente.... Fyllingsdører? Slette dører? Nå må jeg ha dette forklart også
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Ja, det stemmer det. Profilerte dører er dører med "mønster" eller "lister" i. Skjønner du da?
Kosemose Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Fyllingsdører betyr at døren har en ramme med en fylling inni, som ligger litt "bak" rammen liksom. Profilert kjøkkendør: Da er det frest(?) spor i døra. For å få det til å se ut som det er en fyllingsdør, eller for å få det til å se ut som om døra består av flere planker som er satt sammen (da er det frest vertikale spor). Typisk profilert kjøkkendør har et slikt spor fem cm fra kanten, gjerne i bueform langs den øverste kanten. I motsetning til glatte/slette dører.
Gjest Pupsilure Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 (endret) Takk for svar! Da tror jeg at jeg skjønte det Endret 24. mars 2008 av Pupsilure
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå