Gå til innhold

Hva slags spisestue har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har også Date stoler (som Vanedis) i brunt og Naver bord (som Eurydike) men i såpevasket eik

Datestolene er fantastiske å sitte på, men spisegruppen mangler teppe

- jobber med saken

post-11366-1206482674_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Helen Parr
Skrevet

Kjempelekkert!

Er det høykantparkett dere har?

Gjest Gjest
Skrevet
Vi har også Date stoler (som Vanedis) i brunt og Naver bord (som Eurydike) men i såpevasket eik

- jobber med saken

For en utsikt dere har - og fine vinduer :) Er Date-stolene gode å sitte på? De virker smale :fnise: men det er kanskje bare utseendet. Jeg liker godt høyryggede spisestuestoler...

Skrevet

Ja, det stemmer at det er høykantparkett. Der er Multicolor Ask som er hvit lakkert. I begynnelsen synes jeg det var litt "livlig", men faktisk så stjeler gulvet lite lys så helheten blir veldig bra.

Date stolene er utrolige å sitte i. Du får en variert sittestilling, soden stolen kan vippes både forover og bakover. Anbefales!

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, det stemmer at det er høykantparkett. Der er Multicolor Ask som er hvit lakkert. I begynnelsen synes jeg det var litt "livlig", men faktisk så stjeler gulvet lite lys så helheten blir veldig bra.

Date stolene er utrolige å sitte i. Du får en variert sittestilling, soden stolen kan vippes både forover og bakover. Anbefales!

Takk for svar :) De ser jo veldig fine ut - mer luftige enn mange andre høyryggede stoler. Leiligheten eller huset deres er virkelig fin!

Skrevet

Vanedis : Både date og Peel - sjekk interiørloggen min og se om vi har make sofa også :fnise:

Det er så høyt under taket at det er ekkkkoooo, må ha teppe :)

Hvilken farge har du på date stolene?

Skrevet

- jobber med saken

Ble litt nysgjerrig på bildene på veggen jeg - hva/hvor?

Skrevet
Ja, da trenger du teppe. :)

Svart Dinamica (har i tillegg Move - ståstøtte - i samme stoff).

Var innom interiørloggen din, og du har det veldig lekkert.

Ble nysgjerrig på hvor man har så fin utsikt?

Har tidligere hatt Slettvoll-møbler (var det ikke det du har?).

Vi har italiensk sofa (Psiko fra Arketipo) i en stue, og svensk sofa (Time-Out fra Stouby) i en annen stue. Link til svenske sofaen: http://design-directions.net/pdf/Timeout.pdf

Utsikten er i Bergen - lommekjente kan nok plassere meg nokså godt på kartet

Har sett de i sort - rålekkert!

Sofa'en var veldig fin - spesielt hvis du har sånne hjul foran på din!

Skrevet (endret)
Ble litt nysgjerrig på bildene på veggen jeg - hva/hvor?

Bildene er en litografi-serie som heter Sounds I til VI av Eldar Parr. Bilde av sol og strandliv (tror det er Sola stranden)

Kjøpt på FineArt. Husker ikke pris, kun at innramming kostet mer en bildene! Jeg er veldig glad i bildene og må innrømme at jeg hadde et bilde med når jeg kjøpte spisestoler - er det sært eller :jepp:

Endret av CosiFanTutta
Skrevet
Bildene er en litografi-serie som heter Sounds I til VI av Eldar Parr. Bilde av sol og strandliv (tror det er Sola stranden)

Kjøpt på FineArt. Husker ikke pris, kun at innramming kostet mer en bildene! Jeg er veldig glad i bildene og må innrømme at jeg hadde et bilde med når jeg kjøpte spisestoler - er det sært eller :jepp:

Skal absolutt sjekke der. Har kommet så langt til at jeg vet jeg vil ha bilder i rammer men enda ikke funnet hvor jeg kan få tak i det - så dette blir bra ! :-)

Må ellers også skryte av leiligheten - virker veldig gjennomført. Den utsikten og beliggenheten ble jeg en smule misunnelig på.

Skrevet
Nei, har ikke den med hjul (er to ulike typer som er avbildet - den nederste heter "DonDon", vi har den som er avbildet på første bildet + pall, den som heter Time Out, i samme farge som designeren har hjemme hos seg). "Verdens beste" tv-sofa - vi kjører ut begge sitteputene, og da er det mer som en dobbeltseng. . ;)

Bilde av den andre sofaen (vi har "kun" to-seter, dvs samme skrå armlene på begge sider): http://abarredamenti.com/images/arketipo-psiko_zoom.jpg

Vi vurderer ekstratrekk til Date-stolene, men klarer ikke å bestemme oss for farge. Jeg har lyst på i hvitt skinn...

Nydelig sofa!! Den var helt min smak :)

Jeg er veldig fornøyd med den fargen jeg har på datestolene mine. Jeg ønsker meg heller flere stoler. Har bare 6, og trenger to til når jeg har ileggsplaten i bordet.

Har aldri sett date i skinn, men kan tenke meg at det er stilig

Skrevet
Skal absolutt sjekke der. Har kommet så langt til at jeg vet jeg vil ha bilder i rammer men enda ikke funnet hvor jeg kan få tak i det - så dette blir bra ! :-)

Må ellers også skryte av leiligheten - virker veldig gjennomført. Den utsikten og beliggenheten ble jeg en smule misunnelig på.

Det er utrolig kjekt når du finner flotte bilder til en overkommelig pris! Jeg bruker en veldig flink lokal rammemann, men du kan få det innrammet på FineArt også.

Lykke til med letingen. Jeg har lagt inn noen flere bilder jeg har på loggen min nå.

Skrevet (endret)
Takk. :)

Vi har 8 (ønsker oss 2 til i forhold til bordet). Har vurdert brunt ekstratrekk også. Ei jeg kjenner har de i brunt Dinamica, og det såg ut som semsket skinn - veldig lekkert. "Problemet" mitt er at jeg vil helst ta igjen farger, og da passer det ikke helt med brunt her. Hvitt skinn med svarte sømmen i ryggen er kjempelekkert. Eneste bildet jeg finner av det er et som er kuttet: http://www.varier.no/prod_images/menu_620_1.jpg

Fant nesten bilder av date stolene i hvitt skinn (tror det er skinn og ikke microfiber) - bortsett fra at det var Varier eight. De er også flotte da.

Endret av CosiFanTutta
Skrevet (endret)
Fant nesten bilder av date stolene i hvitt skinn (tror det er skinn og ikke microfiber) - bortsett fra at det var Varier eight. De er også flotte da.

Oi dette var slemt nå.. Jeg har prøvd å holde meg forholdsvis unnå interiørsider osv nå, helt til vi har funnet en leilighet å kjøpe, bare for å ikke dagsdrømme alt for mye.. men jeg forelsket meg helt i denne stolen nå. Det virker så helt fantastisk.

Jeg vil ha! :Nikke:

Endret av mrs_bond
Skrevet
Oi dette var slemt nå.. Jeg har prøvd å holde meg forholdsvis unnå interiørsider osv nå, helt til vi har funnet en leilighet å kjøpe, bare for å ikke dagsdrømme alt for mye.. men jeg forelsket meg helt i denne stolen nå. Det virker så helt fantastisk.

Jeg vil ha! :Nikke:

Den er fantastisk å sitte/ligge i. Kjenner en som har en slik. Det eneste problemet er at den tar utrolig stor plass.

Vet det selges noen på Finn.no med begrunnelse plassmangel :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...