Cata Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Au! Jeg har en mage som sjelden volder meg bry, men nå har jeg tilbragt to dager med mageknip. Vanligvis ville jeg regnet det som "normal magesjau" selv om det er noe jeg sjelden får, men denne gangen var det litt merkelig. Knip dukket opp langfredags formiddag etter at jeg hadde drukket formiddagskaffe og spist noen gelebønner og andre gelefigurer fra en godtepose jeg hadde liggende. Gikk rundt med moderate smerter pluss litt kvalme hele resten av dagen (dvs. jeg fant fort ut at det gjorde minst vondt hvis jeg lå) og da jeg skulle legge meg om kvelden så fikk jeg et skikkelig anfall med både kvalme og svimmelhet. Måtte bare stupe i seng og kle av meg i halvveis liggende tilstand for ikke å gå i dørken. Påskeaften kunne jeg heldigvis stå på bena igjen og svimmelhet og kvalme var vekk, men knipene vedvarte (og dessverre holdt mageknipet meg med selskap utover natta også). I dag er jeg merkbart bedre, men litt oppblåst og uggen. Men har da begynt å få i meg litt mat igjen, så regner med det verste er unnagjort nå. Men hva i allverden var dette for noe? Har ikke tilbrakt mye tid på toalettet for å si det slik, så vanlig magesjau var det ikke. Jeg hadde heller ikke spist og drukket noe spesielt om morgenen før det begynte. Kan det ha vært gelésnopet som utløste noe slikt? :klø: Synes liksom det kom så brått og oppførte seg så uvanlig i forhold til vanlige mageonder. Har spist samme type snop før uten å merke noe, men kan man plutselig begynne å reagere på tilsetningstoffer i slike ting? Uansett - enten snopet har skylda eller ikke så frister det ikke å spise den type "godis" på en stund.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Det var ikke sukkerfritt gelesnop? Jeg måtte en gang bli hjemme fra jobb pga. mageknip forårsaket av den slags. Lavkarbo-øl er heller ikke noe særlig, men det har du neppe drukket om morgenen?
Cata Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 Nei, det var helt vanlige gelesnopgreier... (Vet at sukkerfritt kan gi visse "bivirkninger".) Øl inngår heller ikke i frokosten her, nei (verken med lav eller høy karbo)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå