Gjest 2r Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Så en film om hippier her omdagen. Syntes det var utrolig sexy å se naturlige jenter, uten silikon, uten sminke og med naturlig kroppsbehåring. Dagens bareberte silikon-kropper er sikkert mer "fotomodellvakre" men jeg ble slått av hvor mye mere sexy hippiene var. Er det noen andre som liker det naturlige eller er jeg alene.........?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Siden du kunne slå fast at de hadde "naturlig kroppsbehåring", må jeg si at jeg lurer litt på hvilken sjanger filmen du så tilhørte.
IloveNY Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg er jo jente og hetero, men jeg må si det at jeg synes kvinnekroppen er mye mer estetisk pen å se på enn herrekroppen... Og jeg må si meg enig i at jeg synes det er flott å se på en naturlig vakker kropp! Det vil si uten silikon i pupper, lepper, og rumpe (utrolig hvor mange steder de stapper det inn ) Men jeg vurderer jo selv å ta silikon, så synes ikke det er stygt på noen som helst måte. Kroppen er vakker uansett! Jeg liker en naturlig og velproposjonert kropp! Endret 23. mars 2008 av IloveNY
Gjest 2r Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Siden du kunne slå fast at de hadde "naturlig kroppsbehåring", må jeg si at jeg lurer litt på hvilken sjanger filmen du så tilhørte. Det var nå den sexy "dusken" jeg tenkte mest på, og det var i en naturlig setting; nakenbading e.t.c.
Teriyaki Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 (endret) http://www.hippiegoddess.com/ Værsågod! Litt av noen frodige armhuler og venusberg... Endret 24. mars 2008 av Teriyaki
JLeva Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Naturlig proporsjonert kropp kan være mye finere og se på enn kroppene som er fulle av alskens stoffer.. Men håret kan fikses på, ja.. Armhuler og skritt som det strutter ut hår kan jeg være foruten. Sier ikke at de må være barbert nedentil, men ingen dør av og stusse litt hår!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå