Gå til innhold

Vil ikke ha søppeldunk under vasken


lille katt

Anbefalte innlegg

Har litt lyst på en sånn:

http://www.vipp.dk/

...men de koster jo litt.

Bor i en kommune som ikke har egen matavfallsordning, og har heller ikke kompost selv. Liker ikke å ha søppeldunk under vasken - synes det blir så klamt og surt i det skapet hvis man har avfallet der.

Lurer på om noen har noen gode tips? Hva gjør dere med avfallet? Noen som vet om noen kule dunker som kan stå fremme, som ikke koster skjorta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har ofte dunker som ser like ut til Vipp, men som koster mindre på Brugsen og Føtex. Jeg tror jeg betalte 198,- danske kroner for søppelspann og dobørste. Da er søppelspannet så stort at det er greit å bruke vanlig bærepose i bøtten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke tillatt, da :). Og jeg er av den nevrotiske typen som ser for meg at man klarer å sette hånda fast i avfallskverna :ler:

Har hatt avfallskvern tidligere, og det var greit nok. Men ble ikke hekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde den søppelbøtten fra Ikea - den var rett og slett for stor! Den var tungvindt å tømme, og det var kjempedrit å løfte lokket når en skulle kaste noe, spesielt når du laget mat. Syns det va litt ekkelt når lokket var av på kjøkken, følte det var så uhygienisk.

Jeg har kjøpt meg Vipp 15, og den er passe i størelse, er fin å se til og er kjempegrei pga pedalen. Ja, den er alt for dyr. Vil hvertfall anbefale deg å kjøpe en pedalbøtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne fra IKEA?

De har en annen søppelbøtte på IKEA også, den er med pedal. Jeg har den på kjøkkenet, funker kjempefint. Har ikke tid til å lete den frem på nettsiden nå, men den ligner på den i linken, bare i "krom".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...