Gå til innhold

romantisk sang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde også lyst på Eva Cassidys Songbird, men ble nedstemt. I stedet blir det What's simple is true, av Jewel, og All I have to do is dream av Everly Brothers. Jeg synes også From this moment er veldig fin, men har vært i flere bryllup hvor den har blitt brukt, så den er liksom litt "oppbrukt".

Ellers så synes jeg linedans, og dans me dæ av Åge Aleksandersen er veldig fine:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vi har lyst til å hellbillies med "den finaste eg veit" sambo eeeelsker den sangen. men vi er litt usikkre på om kirken vil godta den.

ellers har vi lyst til at noen venner av oss skal synge "as" av george michael. er jo såååå søt :hjerte:

Å nei.. Har ikke falt meg inn at kirken kan nekte fremførelse av "den finaste eg veit"..

Hva kan begrunnelsen evt. være? Kan ikke se at det er noe støtende i teksten eller noe annet?

Et snev av panikk her nå kjenner jeg..

:sukk:

Skrevet

Vi skal ha "Always there" med Jan Werner Danielsen. Den teksten er dyp, god, og sier ALT !!!

Skrevet (endret)

Sade - by your side er helt nyyyyydelig

her!

Vi danset i vårt bryllup til

:hjerter_rundt:

Endret av theamoren
Skrevet

enrique iglesias - hero

richard marx - right here waiting

roxette - listen to your heart

jamie walters - hold on

leona lewis - bleeding love

kurt nilsen - I

lifehouse - everything

Lifehouse - hanging by the moment

Goo goo dolls - iris

Mr. big - to be with you

Scorpions - wind of change

The red jumpsuit apparatus - your guardian angel

:) :) :)

Skrevet
Å nei.. Har ikke falt meg inn at kirken kan nekte fremførelse av "den finaste eg veit"..

Hva kan begrunnelsen evt. være? Kan ikke se at det er noe støtende i teksten eller noe annet?

Et snev av panikk her nå kjenner jeg..

:sukk:

jeg tenkte fordi desynger om " når dyna varmer kring oss"

er vel ikke helt kirkelig, å være sammen om natta før man er gift?

:fnise:

men det går nok greit, vår prest er ganske okei egentlig

Skrevet (endret)

Jeg hadde egentlig bestemt meg for Shania Twain med from this moment, men ble i dag litt usikker. Jeg satt på en CD med Smokie og da hørte jeg en helt nydelig sang. Sangen heter Ain´t it funny how it works.

Endret av Elize
Gjest summer24
Skrevet

Jeg har tenkt masse på sanger men tror jeg har kommet til at brudevalsen til Shania Twain med enten From this moment eller Still the one for jeg å sambo har ett forhold til desse sangene. Og utmarsj fra kirka tenker jeg Det vackraste med Cecilia Venertsen men ikke hundre prosent sikker enda:D

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Min svigerinne skal synge i bryllupet vårt. Jeg har hørt at salmen

"ekteskapsbønn" skal være fin.

Noen som har den eller vet hvor jeg kan finne den?

Gjest Gjest
Skrevet

I Know What Love's All About av Anthony Hamilton er veldig fin!

Ellers har Brian McKnight og Jagged Edge mye fint..

Gjest Gjest_grethe_*
Skrevet
I Know What Love's All About av Anthony Hamilton er veldig fin!

Ellers har Brian McKnight og Jagged Edge mye fint..

:love:

vi skal ha Give me forever med james ingram.. som bryllupsvals

Skrevet

Siden vi er inne på solosanger....Det er vel ikke tilfeldigvis noen her som vet om en solist i Oslo/akershus? Trenger en solist og vet ikke om noen .

Skrevet

Ser jeg har misforstådt denne tråden litt å bare pakket inn sanger som er fine å høre på... tenkte ikke på at de skulle synges i kirken :murvegg:

Gjest Gjest
Skrevet

"Kjærlighetsvisa" av Halvdan Sivertsen er kjempeflott, og fremføres også i kirka, ialle fall her nord. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...