Gå til innhold

TREG MAGE

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kan noen hjelpe meg jeg har utrolig treg mage sjikkelig forstoppelse , er det noen som har no tips ? orker ikke ta tabletter det gjor jo saa innmarri vondt... er det noe annet som jeg kan spise etc? ps kan ikke faa tak i svisker saa er det noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yoghurt, enten biola eller activia og linfrø. I tillegg bør du drikke mye. Pass også på å få i deg fiber gjennom grovt brød og grønnsaker, unngå kål, løk, blomkål, erter og bønner, bananer og fin gjærbakst/loff.

Skrevet

Du kan drikke senneste. Fåes kjøpt på apoteket og kanskje på helsekost. Fungerer som bare det !

Gjest Gjest_lillemy_*
Skrevet

Det kan stå stille med med også av og til,veldig irriterende og ekkelt. Melon eller te hjelper på noen. Men det jeg har god erfaring med er ølgjær,pulver vell og merke. Drikk 2 ss med juice saft elns,og iløpet av ca en time må du på do. Fungerte på meg i allefall=)

Skrevet

aloe vera juice! det kan hjelpe

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Tarmene er ekstra følsomme om morgenen, prøv å drikk sterk svart kaffe med noe sukker i på tom mage om morgenen, burde hjelpe! ( Stå og len deg f eks til en benk eller noe mens du gjør det)

Ellers spis f eks en stooor porsjon rabarbara, det virker avførende, det samme gjør grønne druer.

Spis ting som sitrusfrukter og havregrøt, beveg deg og drikk nok.

Unngå banan, kanel, lyst brød, kjøtt, fisk, nøtter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...