Gå til innhold

Hvordan skal jeg ordne opp

Fremhevede innlegg

Gjest jegtrengermersex
Skrevet

Jeg og kjæresten min har nå vært sammen i litt over et år, og bodd sammen i rundt fem måneder. Den siste tiden har vi knapt hatt sex, og det går uker da vi bare gjør det en gang. Jeg har gått ifra å være en sexgal jente, som aldri kunne bli mettet, til å måtte "mote meg" opp før sex. Jeg blir nemlig ikke kåt av å bli tafset på, slik som jeg ble i begynnelsen av forholdet.. jeg blir heller ikke kåt av å bli massert eller noe slikt. Å få oralsex som forspill blir litt kjedelig i lengden, men verken jeg eller han vet bedre. Jeg har tatt han i å lese om sex på internett, etter triks for å få meg klar for sex, men jeg ser liksom aldri noe av de. Vi har snakket om det litt døve sexlivet vårt flere ganger, og vi er begge klar over at det både kunne og burde være en god del bedre. Når vi først har sex er det fantastisk, og vi kommer begge to. Problemet er bare sexlysten, og det å bli våt og kåt..

Det plager meg forbanna mye at jeg ikke lenger har sex så ofte som jeg vil, at jeg nå ber dere om råd.. HJELP MEG!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlene
Skrevet
Jeg og kjæresten min har nå vært sammen i litt over et år, og bodd sammen i rundt fem måneder. Den siste tiden har vi knapt hatt sex, og det går uker da vi bare gjør det en gang. Jeg har gått ifra å være en sexgal jente, som aldri kunne bli mettet, til å måtte "mote meg" opp før sex. Jeg blir nemlig ikke kåt av å bli tafset på, slik som jeg ble i begynnelsen av forholdet.. jeg blir heller ikke kåt av å bli massert eller noe slikt. Å få oralsex som forspill blir litt kjedelig i lengden, men verken jeg eller han vet bedre. Jeg har tatt han i å lese om sex på internett, etter triks for å få meg klar for sex, men jeg ser liksom aldri noe av de. Vi har snakket om det litt døve sexlivet vårt flere ganger, og vi er begge klar over at det både kunne og burde være en god del bedre. Når vi først har sex er det fantastisk, og vi kommer begge to. Problemet er bare sexlysten, og det å bli våt og kåt..

Det plager meg forbanna mye at jeg ikke lenger har sex så ofte som jeg vil, at jeg nå ber dere om råd.. HJELP MEG!!!!

Hei.

Jeg har hatt akkurat samme problem som deg. Går du på P-piller? Det kan faktisk gjøre at du får nedsatt sexuell lyst. Noe som hjelper for meg er å lese sexnoveller. Tenk på den følelsen at du deler kroppen din med den du elsker, tenk heller på det som å elske mer enn akkurat sex. Prøv deg frem med forskjellige ting, for å se om det er noe som kan tenne deg. Gjør noe nytt i sexlivet deres, fx: bind hverandre foran øynene mens du gjør noe med kroppen hans , eller han med din. Jeg vet ikke, men bare prøv dere frem.

Gjest Gjest
Skrevet

Det høres ut som dere er litt distansert fra hverandre, og at sex har blitt en mekanisk greie, spør du meg.

Jeg tror mange går i den fella når de blir samboere. Samlivet blir så hverdagslig, og man glemmer kanskje å være kjærester.

Kanskje fordi sexen blir så til baengelig at man slutter å jobbe for det.

Kyss, kos, stryk på hverandre i hverdagen.

Klin litt ved oppvaskbenken. Flørt med hverandre. Gi hverandre komplimenter.

Ligg lenge i sengen og kos med hverandres kropper mens dere snakker om alt mellom himmel og jord.

Jeg merker at sexlysten min blir mindre i perioder der mannen min er litt distansert og ikke gir meg like mye oppmerksomhet som jeg liker. Men om jeg får den oppmerksomheten kan jeg tenne av så enkle ting som at han stryker hånden sin over ryggen min mens jeg lager mat, eller av å se på ryggen og rumpa hans mens han holder på med noe helt annet.

Rett og slett fordi jeg føler meg så uendelig nær han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...