Gjest Trampe Skrevet 6. mai 2003 #1 Skrevet 6. mai 2003 Hei! Vi skal ha en dame som skal synge solo i kirken for oss, er det noen som har forslag til hvilken sang??? Hun skal synge 2 stk. Vi har tenkt på "Gje meg handa di ven" og "kjærlighet" Synes dette er vanskelig jeg. :-?
brudjuni Skrevet 6. mai 2003 #2 Skrevet 6. mai 2003 Vi skal også ha en kvinnelig solist i kirken. Hun skal synge "From This Moment" av Shania Twain, og muligens blir det en sang av Lars Bremnes. "Å kunne æ skrive" tror jeg det er den heter. Hadde ikke hørt den før hun sang den, samt at jeg har hørt CD med Bremnes. Mange fine solosanger som egner seg i kirken/bryllup
zeta5 Skrevet 6. mai 2003 #3 Skrevet 6. mai 2003 Hei ! Vi skal også ha solosang i kirken . Ei venninne skal synge Hjertets Lys av Anne Grethe Preus og en mannlig vokalist skal ta Skin sola av Åge Aleksandersen. To nydelige sanger med stemning :D
Felix Skrevet 6. mai 2003 #4 Skrevet 6. mai 2003 Tror vi skal ha "Solveigs sang" fra Peer Gynt. Tror dere det kan bli ok?
Liz Skrevet 6. mai 2003 #5 Skrevet 6. mai 2003 Vi skal ha "Bryllaupssong" og " I will be there". Forloverne våre skal synge duett - tror det blir nydelig
Ingeborg Skrevet 6. mai 2003 #6 Skrevet 6. mai 2003 Halvdan Sivertsen har en nydelig låt som heter "Hvis du vil ha mæ", det er en av de vakreste kjærlighetssangene jeg vet. Kanskje det kunne vært noe?
Gjest Tex Skrevet 6. mai 2003 #7 Skrevet 6. mai 2003 "bridge over troubled water" har en nydelig tekst...
Pip Skrevet 6. mai 2003 #8 Skrevet 6. mai 2003 'Bryllaupssong' er helt nydelig - den skal vi ha. Anbefaler også 'Hymne på en bryllupsdag' - den skal vi bruke senere på dagen... Syns begge disse sangene har gode tekster (uten for mye 'hjerte-smerte'-klisjèer) og vakre melodier.
starie Skrevet 6. mai 2003 #9 Skrevet 6. mai 2003 Hei! Vi skal ha en dame som skal synge solo i kirken for oss, er det noen som har forslag til hvilken sang??? Hun skal synge 2 stk. Vi har tenkt på "Gje meg handa di ven" og "kjærlighet" Synes dette er vanskelig jeg. :-? Den sangen er utrolig nydelig. Bestevenninnen til søsteren min sang denne i begravelsen til Bestefar, men den passer fint i bryllup også.
nussi Skrevet 6. mai 2003 #10 Skrevet 6. mai 2003 En mannlig venn av oss med fantastisk fin stemme skal synge "You raise me up" med Secret Garden. Skulle selvfølgeli ønske vi kunne ha sekkepiper å "hele pakka", men tror den blir veldig fin med bare piano. :D
mina-mor Skrevet 6. mai 2003 #11 Skrevet 6. mai 2003 Jeg har et håp om at ei venninne av meg vil synge for oss i kirka.. da skal hun få synge 2 sanger; "Gje meg handa di ven" (svensk tekst da..) og "Mitt hjerte er ditt" You raise me up er også innmari fin :D Samme med en svensk sang som jeg ikke helt husker hva heter.. tror den heter noe med "av längtan til dig" eller noe.. fin sang :D
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #12 Skrevet 7. mai 2003 Vi skal ha opplesning, samtat vi skal ha "Å kunn æ skrive" av L.Bremnes. Hørte den første gasng for snart to år siden, og falt pladask. Så det var det første som ble klart hos oss; solosangen i kirken
Nikki Skrevet 7. mai 2003 #13 Skrevet 7. mai 2003 Vi skal ha Gje meg handa di ven og Ave Maria i kirken vi.
Gjest ingato1 Skrevet 7. mai 2003 #14 Skrevet 7. mai 2003 Hei, Jeg skal ha en sang av Nils Ferlin (svensk) som heter "kjãrleken kommer"[, den er FANTASTISK nydelig, men veldig krevende å synge (går fra lav a til høy d hvis det sier deg noe) så du må ha noen som har relativt stort spenn i stemmen. TEkst; Kja¨rleken kommer og karleken går, ingen kan tyde des lagar, men deg vil jag følja i vinter och vår og alla min levnads dagar... osvosv.. kan sende deg teksten hvis du vil.. Evt. faxe notene.. Hvis du er interessert: e-mail: [email protected] quote="Trampe"]Hei! Vi skal ha en dame som skal synge solo i kirken for oss, er det noen som har forslag til hvilken sang??? Hun skal synge 2 stk. Vi har tenkt på "Gje meg handa di ven" og "kjærlighet" Synes dette er vanskelig jeg. :-?
Gjest Trampe Skrevet 7. mai 2003 #15 Skrevet 7. mai 2003 Hei Ingato1! :D Jeg har sendt deg en mail. Hilsen Trampe
Felix Skrevet 7. mai 2003 #16 Skrevet 7. mai 2003 Vi skal ha Gje meg handa di ven og Ave Maria i kirken vi. Ave Maria er jo bare superfin da!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #17 Skrevet 7. mai 2003 Jeg sang i et bryllup i helga. Brudeparet er Disney fans, og jeg sang "a Whole New World" fra Aladdin og "Kiss the Girl" fra den lille Havfrue. Meget poppis begge deler. Disney har faktisk svært mange vakre kjærlighets-sanger for dem som ikke er ihuga fans også. Ha et fantastisk bryllup! :D
tuji Skrevet 7. mai 2003 #18 Skrevet 7. mai 2003 "Et liv för mig" med The real Group er helt fantastisk fin!
Gjest Trampe Skrevet 8. mai 2003 #19 Skrevet 8. mai 2003 Hei Gjest! Har du teksten til de Disney sangene du sang i helgen? Og noter? Vet du eventuelt hvor jeg kan få tak i det?
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #20 Skrevet 8. mai 2003 Jeg har notene selv, hvis du er kjempeinteressert, så kan du gjerne få en kopi. Hvis du vil høre dem først finnes den ene på en Disney samle cd som de har på Platebutikken på Byporten i Oslo, den fra Aladdin. Den er egentlig en duett, men jeg sang den alene, og det var ganske så vakkert :oops: om jeg får si det selv. Skal følge med på sida her, og se hva du sier. Lykke til igjen Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå