Gjest meja Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Noen som har en oppskrift på kyillingnuggets? Så en oppskrift en gang, hvor kyllingen skal marineres i kefir, noen som har sett den?
janne84 Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=316742 Kanskje du finne no der?
Gjest meja Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Takk, har tittet på den siden, var en oppskrift der som jeg vil prøve Noen som har andre oppskrifter?
Karamba Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Noe som også er godt er å panere kyllingen i knuste saltstenger. Du deler kyllingfileter i passe store stykker og ruller dem først i saltstenger, deretter egg også til slutt saltstenger igjen...
Arkana Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 (endret) Jeg følger ingen oppskrift, bare tar litt på slump. Jeg bruker skummet kulturmelk, litt worcestershiresaus, forskjellige krydder (f.eks. paprikapulver, løkpulver, cayennepepper, urter ++). Lar biter av kyllingfilet marinere over natten. Så vendes de i hvetemel eller loffsmuler (gir tykkere og sprøere panering) og friteres til de er gylne. Hvis du vil ha helt enkle nuggets uten krydder kan du bare droppe marineringen og dyppe bitene i vispet egg og så i mel/loffsmuler. Endret 21. mars 2008 av Arkana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå