annema Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Jeg vet det finst noen tabletta en kan ta for å utsette mensene, men huska ikke hva de heiter... Er det nokon her inne som vet det kanskje?? Jeg har sluttet på p-pillen så det er ikke et alternativ...
Crash Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Du må til lege/helsesøster for å få resept på dem uansett, så du kan like godt spørre der.
annema Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Du må til lege/helsesøster for å få resept på dem uansett, så du kan like godt spørre der. Vet jeg må til lege for å få ut resept, men jeg hadde bare lyst å vite hva navnet var på de igjen. Men nå har jeg funnet det ut selv
Flua Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Vær obs på at de tablettene kan kødde med hormonene dine..... Jeg gjorde det en gang på ferie sjøl, og gikk rundt som en sippende hormonbombe i ei uke. Jeg hadde forrettrukket mensen...... Trenger selvfølgelig ikke å skje deg, men har skjedd flere jeg kjenner.
Kaori Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Ville også bare informere om at hvis du får småblødninger i starten på en ny p-pille, så vil du antageligvis få det med denne mensen-utesetter-pilla også, var legen min som sa og han hadde rett, så jeg angret på at jeg tok de, for i stedet for ei uke med vanlig mensen, fikk jeg TO uker med småblødninger
annema Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2008 Vær obs på at de tablettene kan kødde med hormonene dine..... Jeg gjorde det en gang på ferie sjøl, og gikk rundt som en sippende hormonbombe i ei uke. Jeg hadde forrettrukket mensen...... Trenger selvfølgelig ikke å skje deg, men har skjedd flere jeg kjenner. Huff då... Eg har brukt dei før, og dei funka heilt fint. Merka ikkje noko slikt med dei.... Men det skal eg ha i tankane.... Ville også bare informere om at hvis du får småblødninger i starten på en ny p-pille, så vil du antageligvis få det med denne mensen-utesetter-pilla også, var legen min som sa og han hadde rett, så jeg angret på at jeg tok de, for i stedet for ei uke med vanlig mensen, fikk jeg TO uker med småblødninger Usj då, forstår du angra på at du tok dei då. Får høyre litt med legen då. Men kan ikkje huske at eg hadde småblødninger. Har hvertfall ikkje hatt det i starten på ny p-pille... Men hadde no vore irriterandes om det skulle skje... Det som bekymra meg er om dei kan gje hodeverk, sia eg er plaga med migrene... Takker begge for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå