Gjest lillelinn Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Går det an å håpe på at det går over av seg selv? Fjerde gangen jeg får det på tre måneder nå, og før det hadde jeg bare hatt det en gang tre år tidligere!!! Jeg er jævlig lei av å gå til legen og måtte punge ut for antibiotika atter en gang!!! Drikker masse vann og appelsinjuice med pressa sitron, men har likevel blitt gradvis verre fra igår. Første gang jeg hadde uvi kom jeg meg ikke til lege før etter fem-seks dager, og da hadde svien og blodtissinga gitt seg av seg selv. Hva gjør jeg??
Amanlis Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Du drar på legevakta og får antibiotika. Det er ikke verdt å ødelegge påska pga en UVI. God bedring
Sarah_83 Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 UVI er noe dritt, må jeg bare få si og jeg føler med deg. Det som er så kjipt er at har man fått det en gang så får man det lett igjen, men bra du drikker appelsinjuice og spiser sitron. En annen ting du kan gjøre er å drikke tranebærjuice og ta tranebærkapsler. Får kjøpt det i helsekostforetninger, men sjekk internett for du kan få det billig. En annen ting er at gå å tiss innen 15min etter sex. VELDIG lurt for de som lett får UVI.
Gjest lillelinn Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Ja, hater det virkelig!! Og takk for tips! Selv om jeg er flink til å tisse etter sex og alt det der, så hjelper det ikke!! Møtte en ny kar i midten av desember, og det var jo da det begynte... Har hatt to forhold tidligere, men ikke fått uvi bortsett fra den ene gangen for tre år siden, og da var årsaken uhygienisk sex (høres ekkelt ut, men det var det det var...) og bading i badekar i flere timer. Tror kanskje de selger tranebær på apoteket også?? Jaja, dette er som sagt noe dritt, men har funnet ut at jeg skal la være å gå til legen, og heller drikke masse vann, sitron, ta tranebær og paracet + kjøpe u-stix på apoteket så jeg kan følge med litt selv...
Betsy Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Jeg hadde kronisk UVI i et par år før jeg begynte å ta tranebærkapsler. Etter en stund med kapslene har jeg aldri fått det igjen. UVI er VONDT!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå