Gå til innhold

slank til sommeren


Gjest seniiira

Anbefalte innlegg

Gjest seniiira

hei.

jeg er 18 år gammel, veier 64 kg og er 173 høy. lurte på om noen visste om det var mulig å gå ned ca 10 kg til sommeren. jeg har strevd med vekt og slanking lenge.

og i sommer skal jeg ut å reise å nekter å være feit i bikini. trener når jeg har tid. men har tenkt å prøve å trene 5 ganger i uka framover til sommerferien. da kunne det ha vært mulig å mistet 10 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes for det første at du høres helt normalvektig ut. Men for å stramme opp, så er det ikke dumt å øke treningsmengden nei. Trener du nå? Hvis du er utrent så er det lite lurt å begynne rett på 5 ganger i uka. Kanskje du kan begynne med 2-3 ganger og så øke på? Og gå turer (min 30 min) de andre dagene? En kombinason av styrke og kardio er det beste for å stramme opp og miste et par kilo.

Går du ned 10 kg vil du bli beinete. Hadde jeg vært deg så hadde jeg satset på oppstramming og målebånd framfor å forkusere på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172 cm og veier 67 kg... men jeg er absolutt ikke tjukk!

jeg synes det høres veldig tynt ut å veie bare 54 kg når du er 173! Det vil gi deg en BMI på 18. En BMI på under 18,5 regnes som undervektig!

Jeg har også tenkt å ta av meg et par kilo til sommeren, men dette skal være på en sunn måte! Og jeg vil mye heller være sunn og frisk med litt former, enn et beinrangel!

Hvis du er flink til å trene og spise sunt kommer du til å gå ned i vekt, men jeg håper for din egen del at du kommer til å være fornøyd med deg selv før det går for langt!

Når vennene dine begynner å kommentere på at du ikke burde slanke deg mer nå bør du høre på dem! Jeg hadde også en sånn ide om at jeg var tjukk tidligere, og jeg slanket meg alt for tynn... Alle rundt meg synes jeg tok det for langt, men jeg så ikke dette selv... Før jeg nå ser på bilder fra de perioden, og skjønner godt at folk ble redde for meg! Husk det når kommentarene begynner å komme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*

Jeg synes ikke du høres overvektig ut. Jeg har vært en typisk jo jo slanker helt siden ungdommen, noe som har gjort meg tykkere med årene.

For tiden bruker jeg slankeplaster som har gjort at jeg har gått ned 17kg på 8mnd, som jeg først kjøpte i utlandet. Heldigvis finnes det nå i Norge også. www.slankeplaster.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...