Gå til innhold

Mensen borte?

Fremhevede innlegg

Gjest påskekylling
Skrevet

Hei! Er det noen som vet om det er farlig når man ikke får mensen (hoppa over 3 mnd snart...)? Kan det være kreft f.eks? Kan mensen være påvirka av at jeg sliter psykisk? Huff blir redd av det her ass...

Videoannonse
Annonse
Gjest Pupsilure
Skrevet

Kan du være gravid da? Tatt test?

Det kan nok også komme av at du sliter psykisk. Kreft har jeg ikke hørt noe om at det kan være. Men det er vel kanskje ikke umulig heller.

Min venninne hadde ikke mensen på 3-4 mnd, tok masse graviditetstester, men alle var negative. Legene begynte å udersøke og teste for masse forskjellig, men de fant ikke ut hva som feilte henne. Plutselig viste det seg at hun var gravid i 4 mnd. Legene beklaget VELDIG at de ikke hadde oppdaget det.

Gjest påskekylling
Skrevet

Nei jeg kan ikke være gravid... Har nesten alltid hatt litt uregelmessig mens men den pleier å komme innen to mnd. Nå har det snart gått tre.. Tror jeg skal bestille en time hos legen, men er så redd de skal finne ut at det er kreft..

• 4 år senere...
Gjest Anonym
Skrevet

Nei jeg kan ikke være gravid... Har nesten alltid hatt litt uregelmessig mens men den pleier å komme innen to mnd. Nå har det snart gått tre.. Tror jeg skal bestille en time hos legen, men er så redd de skal finne ut at det er kreft..

Gjest Lara89
Skrevet

Kan jo hende du er for tynn da. Jeg mister mensen når jeg blir for tynn. :P

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange kilo må du legge på deg når du blir for tynn til at mensen kommer tilbake igjen?

Anonym poster: ffd1993f8b841d3ddf6caadff785dd1f

AnonymBruker
Skrevet

hormonforstyrrelse kan det være.

Anonym poster: e8b7e0f8cfee0f441cd324ea2957a2cf

AnonymBruker
Skrevet

hormonforstyrrelse kan det være.

Anonym poster: e8b7e0f8cfee0f441cd324ea2957a2cf

Kan personer med bulimi få hormonforstyrrelser??

Anonym poster: ffd1993f8b841d3ddf6caadff785dd1f

AnonymBruker
Skrevet

Både fysisk og psykisk stress kan få mensen til å forsvinne. Fysisk stress kan være mye har trening, for lite næring, for lav kroppsvekt, sykdom, etc.

Å miste menstruasjonen er et tegn på at noe er galt, og man bør ta det alvorlig. Manglende menstruasjon over lenger tid betyr at man har for lite østrogen, noe som igjen kan føre til beinskjørhet hos kvinner.

Anonym poster: 9ada63d751161ef09152235437135be7

Gjest Anonym
Skrevet

Jeg har ikke hatt mensen på fire måneder nå. Har av og til smerter i magen, og føler meg oppblåst i perioder.. Er livredd for at det skal være kreft! Er 19 år, hatt mensen regelmessig siden jeg var 13. Jeg er ikke gravid. Noen forslag til hva det kan være?? Stresset.

AnonymBruker
Skrevet

Min har vært borte i 7 mnd. Men det er grunnen at jeg slutta på p-piller.

Anonym poster: 95f2e44d0f960d143d76e5b088f9ec37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...