Gå til innhold

Jenter klår og kikker for lite.

Fremhevede innlegg

Skrevet

jenter klår å kikker for lite. bare tar exn min som et eksempel for å gjøre det enklere. hun er uansett ganske like de fleste andre jenter jeg har vært med på det området.

hun sier jeg har nydelig kropp og at hun elsker rumpa mi. men tar bare på den kanskje en gang i uka selv om vi har sex flere ganger om dagen. tror det tokk 6mnder før hun turte å si at hun ville se den sånn og sånn. var jo ikke så ofte hun var bak meg når jeg var naken. men hadde hun spurt før hadde jeg gjerne snudd meg:P hun har blitt mer og mer klåfingra etter som tia har gått da. møter jeg henne nå er hendene hennes over alt om hun får muligheten. men hvorfor er det sånn? var jo mye mer lidenskap før. er det skummelt å klå på kjæresten sin eller gir det ikke dere så mye?

samme med andre damer. om de skal gjøre noe med meg er det munn eller kuken som får det. skulle hadde vært deilig med litt killing på ryggen kyssing av brystvorter suging på magen. eller hva som helst, bare ta for seg litt mer liksom. deilig å føle at noen virkelig vil ha deg, hele deg:P og tror ikke det er sånn at menn har en erogen sone mens kvinner har 50?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gjelder jo ikke ALLE damer, men kun de du har vært borti.

Jeg kjenner meg ikke igjen i det du sier her i det hele tatt, ettersom jeg både tar på og kikker mye, helt fra starten.

Det er jo ren nytelse å kjenne hele kroppen under fingertuppene eller munnen.

Skrevet

men du er jo litt eldre enn de jeg har vært med er med. så aldern din i et annett inlegg her. er 23 og har holder stortsett på med jevnaldrende damer. kanskje dette er mer et problem for/m yngre jenter? har du altid vært sånn?

Skrevet
men du er jo litt eldre enn de jeg har vært med er med. så aldern din i et annett inlegg her. er 23 og har holder stortsett på med jevnaldrende damer. kanskje dette er mer et problem for/m yngre jenter? har du altid vært sånn?

Du har helt rett i at jeg er eldre enn deg, ja;) Men alderen min har jeg ikke skrevet her inne nei, men folk vet vel omtrent hvor gammel jeg er.

Ja, har alltid vært sånn, men det har nok blitt mer med årene også

Gjest milkyway
Skrevet

Jeg er 1 år yngre enn deg, og kjenner meg ikke igjen i det her. Tror nok det har med enkeltpersoner å gjøre, og ikke alder :) Klår og tafser som en gal, og gir han tilogmed fotmassasje iblant for jeg vet han syns det er godt! Også ber jeg han dra fram greia si for jeg liker å kikke på den! :-D

Skrevet (endret)

Jeg er selv 20 og kan nok kjenne meg igjen i det at jeg ikke tafser og klår på en person, med mindre jeg er helt sikker på de. Altså jeg kan nok være litt sånn tilbakeholden med det i begynnelsen, men hvis gutten gir meg grunn til å stole på han og jeg føler at han vil ha meg så tafser jeg ivei! :gjeiper:

Tafsing er gøy det! Jeg har en fetisj for rumper og rygg på menn da, særlig ryggen! Elsker å kile, klore, kysse og tafse på de=)

edit:skriveleif

Endret av IloveNY
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker å tafse. Men menn reagerer sjelden særlig positivt på det:-(

Skrevet (endret)

Jeg er 19, og kjenner meg ikke igjen i det du sier. Jeg tafser, klår og kikker helt fra starten av!

Endret av Inwe
Skrevet

Tafsing er delig både å gi og ta. Vi tafser på hverandre støtt :)

Gjest lillelinn
Skrevet

Jeg tafser nesten for mye akkurat nå... Tenner så sykt på ham, men vi er jo nettopp blitt sammen da... :sengekos:

Tror nesten jeg tafser mer i starten....

Skrevet

Det tror jeg er veldig individuelt ;) Jeg er bare 20, men jeg elsker å ta overalt på karen min :D

Gjest StockDama
Skrevet (endret)
Jeg tafser nesten for mye akkurat nå... Tenner så sykt på ham, men vi er jo nettopp blitt sammen da... :sengekos:

Tror nesten jeg tafser mer i starten....

Ditto, jeg tafser for mye egentlig, tror det er på kanten til å bli irriterende for han =p

kan tafse når vi lager mat, når vi spiller, ser tv, tafse diskre ute. Vært slik siden vi ble sammen.

Har vært sammen i ca 3 år nå.

edit: er forresten 23 år.

Endret av StockDama
Skrevet

Jeg tafser masse paa typen, jeg :D

Tror ikke det har noe med alder aa gjoere, men type person. Jeg har alltid likt aa inspisere varene mine.

Skrevet (endret)

Jeg tafser masse på kjæresten min jeg, noe jeg gjorde i starten også. Samme har jeg gjort tidligere med eksen. Jeg er bare 17, så vil tippe du bare har vært litt "uheldig", og fått de som var sjenerte i starten.

Endret av Cardine
  • 4 uker senere...
Skrevet

Skulle ønske jeg fikk tatt mer på elskeren min, jeg. Det er virkelig ikke bare jenter som er usikre på kroppen sin; han slipper bare dyna når vi virkelig er i gang og er generelt kjempesjenert i forhold til nakenhet. Han blir gradvis bedre, så jeg maser ikke, men jeg skulle ønske jeg fikk tatt mer på hele kroppen hans. Føles ofte mekanisk når de bare er noen få steder som er tillatte.

Skrevet

Jeg opplever jenter slik også.

Årsaken tror jeg rett og slett er at jenter er mer beskjedne, og at det er mer naturlig at gutten er aktiv og jenta er passiv, i hovedtrekk selvsagt. Det er jo mye mer vanlig at jenter liker å tease gutter enn omvendt, og det er slik vi vil ha det...

Jenter mykner opp litt etterhvert merker jeg også, men de trives best når de får oppmerksomhet, livretten dems er å gjøre seg fristende for oss gutter!

Det er sikkert mange som tafser fra første stund, men det store flertallet er ikke slik tror jeg da. Hva som sies her inne forteller veldig lite om virkeligheten, da de som er her inne ikke kan sies å være her tilfeldig.

Skrevet

Jeg tafser så fort jeg har mulighet :fnise:

Men jeg var ikke sånn med x`n min, og det hadde nok litt med hvordan vi hadde det sammen og jeg var mer sjenert når jeg var under 20år! Jeg er jo mer sikker på meg selv nå og det har nok mye å si :)

Men alle er nok forskjellig

Gjest Mysticgirl
Skrevet

HVA!!??Dummeste jeg har hørt! Forholdet mitt tok slutt for jeg klådde for mye! Ikke fikk respons og gikk til slutt!

Jeg klarte ikke å holde fingrene mine unna!

Skrevet

Klår for mye jeg og..overalt :lur:

klådde mere på x enn jeg gjør på mannen min, men min x likte det mye bedere da...

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det ts skriver om jeg da. Jeg er i grunn litt sjenert og reservert selv om jeg er veldig glad i sex og kroppskontakt, og dette er spesielt tidlig i forholdet. Hos meg tror jeg bare det har med usikkerhet å gjøre for jeg er faktisk veldig nyskjerrig og elsker å betrakte kroppen til den jeg er sammen med. Men oftest blir det til at jeg titter litt sånn diskre fordi jeg ikke vil at han skal føle at jeg stirrer. Men hadde fyren sagt i fra og gjort det ganske klart at han likte oppmerksomheten min så hadde jeg sluppet meg mye mere løs, for da hadde jeg ikke vært nervøs for å gjøre noe "feil". Hehe, føler liksom at det er så mange gutter som liker forskjellige ting, så jeg er av typen som liker det best hvis gutten gir klar beskjed om hva han vil ha, for jeg er absolutt ikke sen å be :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...