Gjest Veronica Mars Skrevet 21. mars 2008 #21 Skrevet 21. mars 2008 Jeg er helt enig med deg at livet på nr. 1 er veldig pent. Men har du prøvd en kjole med slikt liv? For uansett hvor pent man synes det er er det ikke sikkert at det ser pent ut på deg, det gjorde det overhodet ikke på meg. Hvis du går og prøver en del kjoler ser du fort hva som passer og ikke.
Søs Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #22 Skrevet 22. mars 2008 Har ikke begynnt å prøve kjoler ennå. Tenkte jeg skulle gjøre det over påske.. Siden vi ikke har noen dato ennå synes jeg det er litt skummelt å begynne å prøve kjoler
Vita Skrevet 22. mars 2008 #23 Skrevet 22. mars 2008 Åh... Nå fikk jeg lyst til å gifte meg! Kjole nr 2 var alldeles nydelig!
Buljo Skrevet 22. mars 2008 #24 Skrevet 22. mars 2008 Nr. 1 - uten det som går opp over skuldrene - ellers nr. 2.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #25 Skrevet 23. mars 2008 Hadde valgt nr 2 På denne siden TieTheKnot har de en kjole som er lik din nr. 2. De sender til norge og inkl. frakt vil kjolen koste under 4000... (har desverre ikke erfaring med å handle derifra)
mimi82 Skrevet 23. mars 2008 #26 Skrevet 23. mars 2008 Jeg hadde i utgangspunktet valgt nr 2, men det blir av og til helt annerledes når du får en kjole på deg, du bør ihvertfall prøve lignende kjoler sånn at du ser hvilken fasong du kler best:-) Lykke til med valget!
pusla Skrevet 23. mars 2008 #27 Skrevet 23. mars 2008 Jeg likte nr 2 veldig godt, noe sånt kunne jeg tenkt meg selv når jeg skal gifte meg. Men det kommer jo an på hva du kler best også da!
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #28 Skrevet 23. mars 2008 Jeg syns det kommer litt an på fasongen din jeg. Om du er litt curvy ville jeg valgt nr1 siden den former bruden mer i livet. Den nr2 er jo nydelig om du er slank og ikke har noe som skal holdes inn fordi jeg tror det meste vil synes med den på? Men jeg kan ta feil. Om jeg skulle valgt selv likte jeg nr 2 best, men med min fasong burde jeg nok velge nr1. Lykke til! Du blir en nydelig brud uansett tror jeg :D
øyenstikker Skrevet 24. mars 2008 #30 Skrevet 24. mars 2008 (endret) har forelsket meg i 2 forskjellige kjoler.. Hva synes dere om dem? Kjole 1 Kjole 2 klarer liksom ikke helt å bestemme meg.. Hvis du tenker å kjøpe kjole 1, så har jeg et lite tipstil deg: Jeg kjente igjen kjolen fra en butikk på ebay, hvor jeg kjøpte min kjole. Den butikken har KUN bilder av sine egne sydde kjoler. og ikke designere sine...Dette bildet er tatt fra hennes side. Men kjøper du den fra henne koster den bare 255 dollar!! Litt av en forskjell må jeg si...... Men en ser...de vet å sko seg på oss bruder... Her er linken til butikken på ebay: http://cgi.ebay.com/WG0549-WEDDING-DRESSES...1742.m153.l1262 Jeg ble kjempefornøyd med kjolen min! Endret 24. mars 2008 av øyenstikker
lirypa Skrevet 24. mars 2008 #31 Skrevet 24. mars 2008 Jeg likte nok kjole nr 2 best. Tror det kan være lurt å ta en tur i en brudesalong og prøve litt forskjellige kjoler for å finne ut hva slags snitt som passer til din kropp. Noen ganger er det en helt annen type kjole enn den man har falt for som passer best Jeg skal i brudesalong og prøve kjoler om ca 2 uker...tralala...det blir spennende å se om min drømmekjole blir fin på min kropp...hihi Lykke til med kjolevalg!
Ce'Nedra Skrevet 24. mars 2008 #32 Skrevet 24. mars 2008 (endret) Kommer litt an på hvordan du ser ut.. Hvis du kan hoppe inn i alt og se like bra ut, ville jeg valgt kjole nr. 2. Men hvis du har litt former og ikke er veldig smalskuldret, ville jeg valgt nr. 1. Begge var nydelige Endret 24. mars 2008 av Ce'Nedra
Amadea Skrevet 2. mai 2008 #35 Skrevet 2. mai 2008 Begge kjolene var fine Jeg hadde sett for meg en slik enkel kjole lik nummer to, men endte opp med en kjole med korsettliv lik kjole 1 fordi de satt mye bedre på meg. Jeg anbefaler å gå og pröve forkjellig type kjoler i en brudesalong.
Gjest Studenten Skrevet 2. mai 2008 #36 Skrevet 2. mai 2008 har forelsket meg i 2 forskjellige kjoler.. Hva synes dere om dem? Kjole 1 Kjole 2 klarer liksom ikke helt å bestemme meg.. Jeg kikket på mange kjoler på nett og i butikk - og min erfaring er at kjolene ser veldig anderledes ut på bilder og på henger - i forhold til å faktisk ha de på seg. Jeg fant frem 5-6 veldig like kjoler, enkle og rene alle sammen... og endte opp med den enkleste av alle... den jeg trodde var for kjedelig.. men når den kom på så var den midt i blinken. Det har mye med personligheten din å gjøre. Alle passer forskjellige kjoler. Det er kjempeviktig å prøve de på før du bestemmer deg!
Søs Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #37 Skrevet 2. mai 2008 Kan jeg spørre hva det ble til? Det ble ingen av dem Vi ender opp med å reise bort å gifte oss.. Tar det som en ferie.. Står mere om det i dagboka mi
Gir Skrevet 2. mai 2008 #38 Skrevet 2. mai 2008 Lite tips: Jeg har sett de på ebay til 46 dollar. Da bestiller du rett fra leverandør i stedet for å bestille fra divax via den samme leverandøren. Da også skreddersys den.
Gir Skrevet 2. mai 2008 #39 Skrevet 2. mai 2008 Her er den forresten: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...bayphotohosting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå