Gjest Gjest_meg_* Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 jeg har et "hull" under forten. ha hatt det før og, men den gangen gikk det bort av seg selv. jeg har sett andre ha det, men vet ikke hva det heter og dermed ikke hva jeg skal gjøre med det. det er liksom veldig hard hud rundt et hull (hullet er kanskje tre mm i diameter, og ikke særlig dypt.) og inne hullet er bare hud der og. det gjør vanligvis ikke vondt, men syns det er stygt. vet ikke hvordan jeg kan forklare det bedre jeg. noen som skønner noe? så over til problem nummer to. hva heter det på engelsk? oppholder meg i usa om dagen. må kjøpe noe mot det som de har her liksom..
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Høres ut som liktorn,men vet ikke hva det heter på engelsk!Hvis det er det,så kan man få kjøpt et slags plaster å sette på det og så går det vekk etterhvert.
iss Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Høres ut som vanlig fotvorte. De jeg har hatt har blitt seende ut slik du beskriver. Skjønte ikke hva det var, helt til noen sa til meg at en fotvorte vil jo ikke stå "utover" når den er under foten, av naturlige årsaker
Fat Sally Lee Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Ja, det er en liktorn, og forsvinner med et liktornplaster du kan kjøpe på alle apoteker. Heter bunion på engelsk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå