Gjest *Mim* Skrevet 3. november 2008 #1141 Del Skrevet 3. november 2008 Fint å lese det du skriver, Angelhoff! En fin påminnelse om at ikke alt skal tas for gitt... Lykke til med fortsatt ventetid! Lykke til til meg selv også. Tror det blir sykehustur i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 3. november 2008 #1142 Del Skrevet 3. november 2008 til Angelhoff! Det er ikke så lett å forstå hvordan det føles, når jeg selv er så heldig at vi har fire stykker som nok blir flotte besteforeldre og gleder seg med oss, og i tillegg flere oldeforeldre og søsken. Håper virkelig at det ordner seg for dere! Når babyen kommer, blir jo dere iallfall det viktigste i verden for henne. Lykke til til meg selv også. Tror det blir sykehustur i dag. Ooh, lykke til da Mim! Dette skal nok gå bra, og plutselig ligger du der med en baby på magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. november 2008 #1143 Del Skrevet 3. november 2008 Lykke til *Mim*. Satser på at du ikke er hjemme uten minstemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. november 2008 #1144 Del Skrevet 3. november 2008 Innom og mimrer litt mens jeg planlegger 1-årsdag Lykke til jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 3. november 2008 #1145 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Sykehustur *Mim*? Skjer det noe eller? Idag fikk jeg vite at hodet til min også er festet så da føler jeg meg heelt klar! Endret 3. november 2008 av SummerJoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 3. november 2008 Forfatter #1146 Del Skrevet 3. november 2008 Må si du er modig, Monica... Jeg orker ikke tanken på å røre rundt oppi der. Gruer meg til jordmor skal undersøke åpningen også. Jeg VIL at det skal sette i gang snart....har så lyst til å få smertehelvete overstått, og bare kose meg med den lille!! :rødme: Monica: Jeg har hørt at sex kan starte fødselen. Mannens sæd inneholder visst noen hormoner som setter det hele i gang, og det skal funke ved at mannen sprøyter mest mulig sæd i skjeden. Jepp, men det anbefales ikke etter at slimproppen har gått... Da er det visst infeksjonsfare å styre med sæden oppi der!! ============== til Angelhoff!! Godt for oss andre å få en vekker om at ikke alt er en selvfølge... Det går nok bra med dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. november 2008 #1147 Del Skrevet 3. november 2008 til Angelhoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 3. november 2008 #1148 Del Skrevet 3. november 2008 Det ble sykehustur, dro optimistisk av gårde med 5 min mellom riene, som hadde vart et par timer! Det var ganske nedtur da jeg ble undersøkt og bare hadde 2 cm åpning... Etter det dabbet riene av, så vi dro hjem igjen etter noen timer på sykehuset. Hadde et ok opphold, men når det ikke skjedde noe var det liten vits i å være der, egentlig. Jordmor tilbød seg å undersøke litt mer voldsomt, men jeg er fremdeles litt redd for smerter... Fikk forresten akupunktur for å modne. Har ikke hatt noen effekt så langt, egentlig. Nå har jeg sammentrekninger av og til, men ikke regelemessig i det hele tatt. Ble ganske sliten av hele greia, og fikk sovd godt da jeg kom hjem. Flott med festet hode, SummerJoy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. november 2008 #1149 Del Skrevet 3. november 2008 Men da er det i hvert fall rett rundt hjørnet, Mim. Gud, så spennende! Jeg krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 3. november 2008 Forfatter #1150 Del Skrevet 3. november 2008 Arti at det er action på gang hos NOEN hvert fall!!! Snart blir det fødseler på rekke og rad her...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. november 2008 #1151 Del Skrevet 3. november 2008 Kjedelig med falsk alarm, men nå er det i allefall ikke lenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 3. november 2008 #1152 Del Skrevet 3. november 2008 til Angelhoff *Mim* - kjedelig at det ikke var noe action med en gang, men nå har det nå startet, så du sitter nok med den lille i armene i løpet av ganske så kort tid SummerJoy - godt at hodet er festet Her skjer det itt.no, men hadde vel ikke forventet det heller, det er jo leeeenge igjen til termin Jeg har murringer/vondt i både rygg og mage, men ikke noe mer action enn som så, det tar vel sin tid tenker jeg. Er mange her som nok føder før meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 3. november 2008 #1153 Del Skrevet 3. november 2008 Ingen november/desember-babyer ennå altså? I følge ryktet må jeg regne med å bli innlagt og igangsatt på onsdag, iallfall så lenge det er nok kapasitet på føden. Men regner med at Mim slår meg uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 3. november 2008 #1154 Del Skrevet 3. november 2008 Vet ikke om det er noen trøst for deg Angelhoff, men du er ikke alene. Jeg og mannen min er i nesten samme situasjon som dere. Har riktignok familie og venner, men vi har vært nødt til å reise fra dem alle sammen - og det er ingen som vet at det er baby på gang. Har vært en tøff periode for oss disse 9 månedene - ingen å dele gleden med, men vi har klart oss fint og tror og håper at det vil bli så stor lykke for oss når baby endelig kommer at vi kan glemme alt det andre som har vært vanskelig. En stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 3. november 2008 Forfatter #1155 Del Skrevet 3. november 2008 Ingen november/desember-babyer ennå altså? I følge ryktet må jeg regne med å bli innlagt og igangsatt på onsdag, iallfall så lenge det er nok kapasitet på føden. Men regner med at Mim slår meg uansett! Hoi, oi, oi!!!! På onsdag gitt...!!! Spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. november 2008 #1156 Del Skrevet 3. november 2008 Åh, det er bare sååå spennende altså. Gleder meg til det blir min tur (om veldig lenge). Egentlig en perfekt tid å få barn på. Gjett hvem som gleder seg til førjulstiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 3. november 2008 #1157 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som ser på serien med de svenske jordmødrene? Jeg ser på reprisen nå, fint. Og litt skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelhoff Skrevet 3. november 2008 #1158 Del Skrevet 3. november 2008 STOR, STOR TAKK til dere ALLE !!! Av og til er det godt bare å slenge ut av seg litt "innvendig søppel". Fint også om det kan virke som en tankevekker... på det ene eller andre viset. Ønsker oss alle all mulig hell og lykke. Dette er så spennende - jeg både gleder og gruer meg ... litt ... Det er fremdeles temmelig ufattelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. november 2008 #1159 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Noen som ser på serien med de svenske jordmødrene? Jeg ser på reprisen nå, fint. Og litt skummelt. Ja, eg har set reprisen no i kveld, eg også! Skummelt med ho eine som måtte ta keisersnitt, og livmora hadde begynt å sprikka.. Men det gjekk heldigvis bra! Masse lykke til med fødselen, Mim! Spennande at du er i gang! Endret 3. november 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 4. november 2008 #1160 Del Skrevet 4. november 2008 Ble ingen oktoberbaby på denne november/desember-gjengen gitt... jeg er litt treg så derfor denne oppdagelsen 4. november ...jeg har ikke fått med meg noen av disse jordmødre-seriene, har sett en og annen episode, men that's it... Burde vel kanskje ha sett noe, men jeg husker jo ikke engang på å skru på tv-en for tiden Nå sitter jeg klar til å dra på bassengtrening, håper egentlig at det er den siste jeg rekker - sånn til tross for at jeg synes bassengtrening er utrolig deilig ...huff, jeg er utålmodig allerede nå, det lover ikke bra! Burde egentlig bare være glad ungen holder seg inne, jeg er ikke engang ferdig med vognteppet som jeg begynte å strikke i våres en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå