Mirabella76 Skrevet 9. juni 2008 #361 Del Skrevet 9. juni 2008 Lykke til på UL i morgen Mirabella76. Tusen takk for det, Arkana! Lykke til i morgen, Mirabella! Har dere tenkt til å ta 3D-ultralyd? Jeg hadde i utgangspunktet ikke planlagt det - synes det er dyrt - men jeg ble litt gira av ultralyden jeg var på nå. Takk skal du ha, *Mim*! I utgangspunktet har me ikkje planar om 3D-ultralyd, nei. Innbiller meg at det ikkje er bra å ta altfor mange ultralydar i løpet av svangerskapet. Og eg har allerede hatt ein tidleg UL (ca veke 8), ein UL-undersøkelse hos gynekologen min (i veke 12), to ultraludsundersøkelsar då eg var innlagt på KK pga blødingar for eit par veker sidan (veke 16), og no ordinær UL i morgon (veke 18). Og 3D-UL skal visst også vera kraftigare enn vanleg UL, så derfor er eg litt skeptisk. Men om me ikkje får vita kjønnet på den ordinære ultralyden i morgon, så er nok sjansen ganske stor for at eg bestiller time til 3D-ultralyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2008 #362 Del Skrevet 9. juni 2008 Har dere tenkt til å ta 3D-ultralyd? Nei, jeg ser i grunnen ikke poenget (i tillegg til at jeg ikke synes 3D-ultralydbilder er fine). Jeg skal ha minst 8 vanlige ultralyder i løpet av svangerskapet, og det er egentlig mer enn nok. Jeg har ikke noe ønske om å ta noen ekstra, unødige ultralyder i tillegg til dette, men skjønner jo at de som bare har ordinær UL tenker annerledes da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 9. juni 2008 #363 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå sparker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. juni 2008 #364 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ja, då er ultralyden overstått! Dei som er interesserte, kan lesa rapporten i dagboka mi. Men eg skal altså bli mamma til ei lita JENTE ! :juhu: :juhu: :juhu: Terminen vart flytta ein dag, til 10. november. Endret 10. juni 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. juni 2008 #365 Del Skrevet 10. juni 2008 Så koselig Mirabella76. Regner med alt var i skjønneste orden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. juni 2008 #366 Del Skrevet 10. juni 2008 Så koselig Mirabella76. Regner med alt var i skjønneste orden også. Ja, det var det! :-D Utrulig godt å få vita at den lille jenta i magen min såg ut til å ha det bra, og at alt såg normalt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 11. juni 2008 #367 Del Skrevet 11. juni 2008 Så flott! Koselig med jente, da. Jeg har en gutt der inne. Litt overraskende, for vi var begge sikre på at det skulle være ei jente. Brukte nok et par sekunder på å vinke mentalt farvel til rosa kjoler, men nå er jeg fornøyd med å bli guttemamma igjen. Gutter er greie skapninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 11. juni 2008 #368 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Kjempekoseleg med ei lita jente i magen, ja! :-D Det er nok eitt eller anna med damer og små, søte babyklede. I årevis har eg klødd i fingrane etter å kjøpa søte rosa og røde kjolar og andre skjønne babyklede til min komande jentebaby. Så det første eg gjorde etter ultralyden, var å gå og handla inn litt klede til babyen min. Det er jo så mykje søtt, at eg har lyst til å kjøpa omtrent alt eg ser. Så kan gutten heller koma neste gang, for då har eg forhåpentligvis fått utløp for min sterke trang til å handla jentebabyklede. Såklart hadde eg blitt like glad for ein gutt, berre sånn at nokon ikkje misforstår. Men eg må innrømma at det var litt ekstra koseleg med ein jentebaby i magen denne gangen! Endret 11. juni 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #369 Del Skrevet 11. juni 2008 Såååå lenge var kjønnet hemmelig, *Mim*??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #370 Del Skrevet 11. juni 2008 Sjekk terminlista på første innlegg, noen feil?? Si fra om det er endringer jeg ikke har fått med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 11. juni 2008 #371 Del Skrevet 11. juni 2008 Såååå lenge var kjønnet hemmelig, *Mim*??!! Jeg er ekstremt dårlig til å holde på egne hemmeligheter... Avslørte meg nok litt i stad også, da jeg netthandlet babyklær og datteren min kom forbi. "Bare blått, ja..." Sjekk terminlista på første innlegg, noen feil?? Si fra om det er endringer jeg ikke har fått med!! Har du forandret meg til 2. november? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #372 Del Skrevet 12. juni 2008 Har du forandret meg til 2. november? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 12. juni 2008 #373 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg er bare ekstremt trøtt for tida. Må sove flere ganger om dagen. Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. juni 2008 #374 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg er også ganske trøtt, og har vært det noen uker nå. Sover godt og lenge om natten, men trenger stort sett en blund på sofaen i løpet av dagen/kvelden likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 13. juni 2008 #375 Del Skrevet 13. juni 2008 Da blør jeg igjen.....skal til legen kl 0940.....Er livredd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 13. juni 2008 #376 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Off... Håper det går bra, Daiquiry! Endret 13. juni 2008 av *Mim* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 13. juni 2008 #377 Del Skrevet 13. juni 2008 Da har jeg vært på UL og det viser seg at morkaken ligger foran livmormunnen. Så jeg blør fra morkaken. Babyen har det fint, men det blir ingen sex frem til ordnær UL......Noen flere som har dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 13. juni 2008 #378 Del Skrevet 13. juni 2008 Godt å høre at det ikke var noe verre, Daiquiry. I dag er jeg sykemeldt fra jobb igjen. Våknet i natt med migrene, og kan jo ikke ta Ibux. Utover formiddagen ble jeg mer og mer kvalm pga hodet, men nå er hodet heldigvis nesten bra, med hjelp av kaffe. Nå prøver jeg bare å slutte å kaste opp og være kvalm... Slike dager er utrolig kjipe, spesielt siden jeg egentlig ikke kunne være vekke fra jobb i dag. Er litt sur på alt og alle, spesielt samboer som kunne gå på jobb som normalt. Føler litt at vi overhode ikke er to om dette, han fikk litt moro noen minutter, deretter en fiks ferdig baby ni måneder senere, mens jeg må gjøre alt arbeidet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juni 2008 #379 Del Skrevet 13. juni 2008 Godt det ikke var noe mer alvorlig enn det Daiquiry. Og sannsynligvis vil jo morkaken flytte seg oppover etterhvert også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 13. juni 2008 #380 Del Skrevet 13. juni 2008 Godt å høre at det ikke var noe verre, Daiquiry. I dag er jeg sykemeldt fra jobb igjen. Våknet i natt med migrene, og kan jo ikke ta Ibux. Utover formiddagen ble jeg mer og mer kvalm pga hodet, men nå er hodet heldigvis nesten bra, med hjelp av kaffe. Nå prøver jeg bare å slutte å kaste opp og være kvalm... Slike dager er utrolig kjipe, spesielt siden jeg egentlig ikke kunne være vekke fra jobb i dag. Er litt sur på alt og alle, spesielt samboer som kunne gå på jobb som normalt. Føler litt at vi overhode ikke er to om dette, han fikk litt moro noen minutter, deretter en fiks ferdig baby ni måneder senere, mens jeg må gjøre alt arbeidet... Huff, jeg føler med deg..... Sånne dager er ikke kule. stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå