Gå til innhold

Hva har dere kjøpt?


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må stadig beherske meg fra å kjøpe Newborn-bleier. Derfor har Snuppa har nå 5 uåpna pakker bleier i skapet. Og vi har enormt mye toalettpapir.

What shall a girl do....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjøpte vi ammepute, bleiebøtte og sengekant til babyen. Tenkte også å kjøpe en vippestol siden den vi har fra før er helt skeiv. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken vi skal ha. Syns også det er ganske dyrt med nesten 1000kr for en slik stol. Kan ikke huske vi betalte så mye sist gang..........

Hvilken vippestol skal dere ha (hvis dere skal ha)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjøpte vi sprinkelseng. Så nå er de største tingene klar. Men jeg får meg ikke til å kjøpe noe særlig med klær enda... er så vanskelig å kjøpe noe som kan passe til begge kjønn.

Usikker på vippestol, har ikke tenkt noe særlig på om vi trenger det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte Fisher Price Rainforrest bouncer med vibrering i setet vi, i Sverige. Betalte 895 kr for den der. Sist hadde vi BabyBjørn sin, lånt av søskenbarnet mitt. Veldig fornøyd med den, så håper vi blir like fornøyd med Fisher Price-stolen og! :)

Kjøpte meg brystpumpe i går. Ble Medela Swing.Så nå har vi alt vi trenger i hus! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken vippestol skal dere ha (hvis dere skal ha)?

Vi har Baby björn vippestol fra før. Veldig fornøyd med den.

I dag har jeg bestilt meg et Sleepy wrap elastisk sjal, og et Gypsy Mama BBS til den lille. Og så har jeg såååå lyst på en ny Mei tai, men prøver å holde igjen. Har jo fra før... Men den er jo liksom storebror sin da... Kanskje jeg får kjøpe en toddler til han istedet? :gjeiper: Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg i skinnet.

Ellers planlegges IKEA-tur i nærmeste fremtid. Da skal det kjøpes sprinkelseng, lekekasse og garderobeskap. I den serien som heter Hensvik, hvis jeg ikke husker feil. Eller var det Leksvik kanskje? Den brune serien ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lånt babybjørn. Kjempefornøyd! Brukte den kanskje litt i overkant mye. Passet veldig bra til vår lille baby. Skal få en ny til Spira.

Foreldrene mine hadde en fra BabyDan, men den var for stor for Snuppa. Ble nesten ikke brukt før hun kunne sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...