Gå til innhold

C-vitaminer i Sverige


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg liker så veldig godt de brusetablettene med c-vitaminer som man får kjøpt i Sverige, de har så veldig gode og forskjellige smaker på de der. Så jeg lurer ganske enkelt på om det er noen som vet hvorfra jeg kan få bestilt slike, legg gjerne ved en link eller et annet tips slik at jeg finner fram. Blir veldig glad for svar her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ja, healthspan er bra, de har jeg bestilt fra flere ganger, men de har bare med appelsinsmak der. I Sverige så finnes C-vitaminer brusetabletter med alle mulige slags smaker, bringebær, tropisk, citrus, blåbær, tranebær, osv. Og det er de jeg aller helst vil ha tak i, og siden det er lenge til jeg kommer meg på Sverige-tur, så tenkte jeg å bestille noe, men det blir kanskje vanskelig å få til siden jeg ikke finner noen sider å bestille fra. Sukk, det skal visst ikke være enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Ja, healthspan er bra, de har jeg bestilt fra flere ganger, men de har bare med appelsinsmak der. I Sverige så finnes C-vitaminer brusetabletter med alle mulige slags smaker, bringebær, tropisk, citrus, blåbær, tranebær, osv. Og det er de jeg aller helst vil ha tak i, og siden det er lenge til jeg kommer meg på Sverige-tur, så tenkte jeg å bestille noe, men det blir kanskje vanskelig å få til siden jeg ikke finner noen sider å bestille fra. Sukk, det skal visst ikke være enkelt.

Du kjenner ikke noen bor i Sverige, eller som drar på tur innimellom? Det er kanskje den beste løsningen hvis du ikke får til å dra selv, da kan de sende deg tablettene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...