Gjest Kvar kan eg lære meg gammal nors Skrevet 19. mars 2008 #1 Del Skrevet 19. mars 2008 Er det nokon som veit kvar eg kan lære meg gammal norsk, på skule med lærar liksom? Har funne diverse sider på internett med gammal norsk kurs, men det blir på ein måte ikkje det same. Ikkje lærer eg uttale osv. heller. Veit at mattelæraren min lærte seg dette då han gjekk på vidaregåande(for 40 år sidan), men han har gløymt det så eg kan ikkje få nokon hjelp frå han. Nokon som veit om noko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 21. mars 2008 #2 Del Skrevet 21. mars 2008 Norklæraren min på gymnaset sa at gammalnorsk og norrønt er det same. Så kanskje du kan undersøka om kurs /studier i norrønt? På universitet/høgskular med faget nordisk lærer ein norrønt, meiner eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caboodle Skrevet 21. mars 2008 #3 Del Skrevet 21. mars 2008 Norrønt, ja? Har hatt litt om det, spennende saker. I am wise. http://www.vgskole.net/teachers/norsk/spra...orroentsprk.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå