Gjest Gjest_Mamma_* Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 http://www.smp.no/default.asp?page=1024&am...55,1&lang=1
Gjest Gjest_ninjaturtle_* Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Med forbehold om at denne legen har dekning for det han sier med epidemiologiske studier, så er jeg villig til å dumpe pappapermen etter å ha lest det der. Men jeg vil ha kontakt med barna når de er 2-3 for å lære dem å lese + regne.
Nigo-san Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 OK, så dette er altså en "syntese av ny viten" som mest av alt er egnet til å gi mødre dårlig samvittighet? Nei takk. Dessuten finnes det svært sprikende teorier på dette med å bære barna inntil kroppen lengst mulig. I Japan kalles det "amaeru-syndromet", og fremstilles som en forklaring på hvorfor menn er så passive, introverte og konfliktsky. Jeg ammer babyen, og bærer babyen, så lenge den er en baby. Når den ikke er en baby lenger, så er den ingen baby lenger- da er den et lite barn som skal ha nye utfordringer og trenger andre erfaringer enn mamma, mamma og mamma. Men meg om mitt, og "verdenskapasiteten" (skjønner ikke helt hva det skal bety) Nils Holmgren om sitt.
Honey Bee Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Hjernen blir irritert, aggressiv For et geni,han har jo rett og slett løsningen på alle verdensproblemer. Gjør alle som han foreslår blir det jo fred på jord
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Fem års amming, faktisk... Gjennomførbart! Hvorfor ikke?
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 HAHA! ok, kanskje ikke noe å le så veeeldig av da, men hallo. Skal man amme til barnet er 5 år? Uff og ugg. Nei takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå