Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Hva synes dere om å bli slikket bak? Og hvordan gjorde dere det første gang? Vi har analsex og synes det er godt, men har aldri spurt om jeg får lov til å slikke. Jeg er redd det enten kan oppfattes ekkelt eller at hun ikke tør å si ja om hun egentlig ønsker å prøve. Hvordan gikk dere frem, skal jeg bare ta intiativ?
Ecolia Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Gå gradvis frem. Regner med du slikker henne, så da er det bare å ta litt og litt lenger ned, frem til du kommer dit du vil. Pass på at hun slapper av og er komfortabel med situasjonen, ellers kommer hun ikke til å nyte det.
DaYdReAm Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 slikking bak virker som en veldig trend som er på vei inn for fullt syns jeg. har ikke noe i mot denne trenden jeg men husk på bakterier og renslighet. og at folk som ikke liker tanken på å involvere tunge,penis, fingre eller annet i endetarmen er "gammeldagse" eller "kjedelige". jeg har en følelse av at "unger" (les 12-13 åringer) blir foret med at dette er helt normalt.... hvordan du skal gå frem...kansje nevne det i en situasjon det passer? så risikerer du ikke sjokk i fra dama iallefall:)
Gjest Kairo Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 slikking bak virker som en veldig trend som er på vei inn for fullt syns jeg. har ikke noe i mot denne trenden jeg men husk på bakterier og renslighet. og at folk som ikke liker tanken på å involvere tunge,penis, fingre eller annet i endetarmen er "gammeldagse" eller "kjedelige". jeg har en følelse av at "unger" (les 12-13 åringer) blir foret med at dette er helt normalt.... hvordan du skal gå frem...kansje nevne det i en situasjon det passer? så risikerer du ikke sjokk i fra dama iallefall:) Enig. Men vil bare si at det tross alt er flere bakterier i munnen enn i rumpa, ja faktisk, helt sant. Men rumpehullet er rumpehullet, for meg som liker gourmetsex så er rumpehullet til ei jente ultimat, men det er selvsagt viktig at ikke det hele ender med brutal turnoff. Gå forsiktig fram, og heller litt for sakte enn litt for fort. Med litt strategi vil de fleste kose seg fram til en uforglemmelig og uventet sterkt orgasme. Sann mine ord!
IloveNY Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 (endret) Jeg hadde nok fått litt sjokk om noen hadde begynt å slikke meg i rumpa uten å gi meg beskjed om dette på forhånd! Jeg hadde forsåvidt vært ganske skeptisk uansett om han hadde sagt ifra også da :klø: Forstår godt at dette er noe mange tenner på, men for meg hører ikke tunge og rumpe sammen... Jeg ser jo selv hvor rart det egentlig er, siden å suge på en pikk ikke er så stor forskjell! Hm??? edit: skriveleif Endret 19. mars 2008 av IloveNY
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Jeg hadde nok fått litt sjokk om noen hadde begynt å slikke meg i rumpa uten å gi meg beskjed om dette på forhånd! Jeg hadde forsåvidt vært ganske skeptisk uansett om han hadde sagt ifra også da :klø: Forstår godt at dette er noe mange tenner på, men for meg hører ikke tunge og rumpe sammen... Jeg ser jo selv hvor rart det egentlig er, siden å suge på en pikk ikke er så stor forskjell! Hm??? edit: skriveleif Spør du meg er det stor forskjell. For å sette det litt på spissen: Jeg synes det er bedre å tenke på å drikke urin for å overleve, enn å spise bæsj. E-coli-bakterier er ikke ufarlig, og det er kanskje en grunn til at man instinktivt kvier seg for å gå der bak?
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Spør du meg er det stor forskjell. For å sette det litt på spissen: Jeg synes det er bedre å tenke på å drikke urin for å overleve, enn å spise bæsj. E-coli-bakterier er ikke ufarlig, og det er kanskje en grunn til at man instinktivt kvier seg for å gå der bak? Vel, jeg kvier meg ikke instinktivt... Det er hverken avføring i rumpa eller urin på pikken når jeg er der. Du vil kanskje innvende at det allikevel er bakterier der. Det er sant, men det er ikke mer enn at alle friske menensker tåler det.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Kjæresten min slikker ofte der bak når jeg står foran han, men han slikker meg vanlig først og beveger seg oppover. Jeg syns det er pirrende.. Men han får ikke gå noe lenger enn det, selv om han maser litt på det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå