Gå til innhold

Det var dette med vaginal orgasme...

Fremhevede innlegg

Gjest tippehøne
Skrevet

Jeg har da aldri kommet ved bare å ha samleie. Jeg kan komme om jeg stimulerer klitroris underveis, men da er det egentlig veldig likt som om jeg kommer under oralsex eller noe. Men denne voldsomme vaginalorgasmen jeg hører om har da ikke forekommet. Jeg merker ofte at noen ganger er samleie fantastisk godt, som f.eks. med misjonær med hevede bein. Dette antar jeg jo er det berømte g-punktet. Men det er ikke nok til å faktisk få orgasme. Er det sånn at noen ikke kan få vaginal orgasme? Er det noe man kan gjøre for å få en vaginal orgasme? Kan det hjelpe å bruke en dildo med ekstra g-punkt stimulator og "øve" meg på den måten?

Jeg vil også ha... :sukk:

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Charlotte Gjest
Skrevet

Jeg fikk det for første gang for noen dager siden. Det var når vi hadde oralsex. Han slikket meg godt og lenge. på slutten hadde han to fingre i meg og pulte meg godt opp under skambenet med de. Samtidlig som han slikket meg.

Å da :juhu: Fikk jeg en sååå deilig orgasme. Når den hadde lagt seg, pulte vi vanlig. Og jeg fikk enda en veldig god orgasme til før han trykket sæden i meg :sengekos: DEILIG...

Hilsen

Charlotte

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet

jo alle kan vel få vaginal orgasme. jeg tror det bare handler om å være tent nok, og konsentrert nok. altså det mentale. du må slippe deg 100 prosent løs, og neste gang du kjenner den følelsen du snakket om, så må du konsentrer deg en del. ikke tenk på noe annet. ingen ting! bare konsertrer deg. og null hemninger. lag de lydene og bevegelsene du måtte føle for :-)

Skrevet

Charlotte hvet hva det er snakk om - bruk fingeren, det er tingen for G-en. Alt som er plastikk forblir plastikk men det er viktig at hvist du prøver selv så ha korte negler. Du kan selv nå G-en ved å sitte på en god kontorstol med bena oppe på bordet. Finner du den en gang så glemmer du det aldrig. Det er som å lære seg å sykkle og du har ikke hadt orgasme føre du har hadt en G-orgasme haha - slike er det bare... jam-jam

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Den enkleste måten å få vaginalorgasme er at du rir ham og gjør det bak frem,dvs med rygg mot han. Han må varme deg opp skikkelig først, deretter trer du deg ned på pikken hans og jokker sakte og rolig mens du gnir pikken hans med fitta di slik at du får mest trykk under skambenet!! Det er bare å nyte!!!

Gjest *nurket*
Skrevet

De fleste KAN få vaginal orgasme ja, men undersøkelser visere at ca 30% opplever dette.

Den enkleste måten å få vaginalorgasme er at du rir ham og gjør det bak frem,dvs med rygg mot han.

Dette ville aldri fungert for oss hvertfall. Siden penis da ville bøyd mot bakre skjedevegg istedetfor fremre. Jeg opplever de beste g-punksorgasmene ved at han fingrer meg, og bruker en/to fingre, ca 5 cm oppi skjeden, og gjør en "kom hit" bevegelse med fingrene mot fremre skjedevegg. Han kjenner godt hvor det er da fordi området virker ruere/hardere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...