Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Æsj, jeg håper ikke vi har klart å bli syke nå, vi reiser opp på fjellet i morgen..

Både jeg og mannen min går rundt og føler oss skikkelig svimle, kvalme og light headed. Får litt følelse av å skulle besivme/ at det svartner. Og skikkelig slitne. Vondt i nakke/skuldre/hode. Ingen av oss har feber.

Er vi bare slitne og trenger feire, eller har vi fått noe som går nå (og trenger ferie ;) )?

(Vet selvfølgelig at ingen her kan si hva som faktisk er i veien, men kanskje noen vet om det er noe som går som inkluderer noen av disse symptomene)

Håper noen vet :)

Videoannonse
Annonse
Gjest lissi32
Skrevet

Mye som går. Snørrete og halsevondt, også i musklene utenpå halsen og i nakken. Hodeverk, tåkesyn og litt hoste. Vet mange som er syk.

Gjest Gjest
Skrevet

Usj, ja, nå er vi blitt dårlige begge to.. Håper det gir seg i løpet av natten for oss begge. Dette var jammen meg kjedelig..

Skrevet (endret)

Har det noenlunde slik jeg også. Kvalm, muskelsmerter, slapp og svetter og fryser om hverandre. Har ikke feber.

Endret av linky
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også blitt syk. Tett i nesen, tung i hodet og vondt i halsen.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Har vært dårlig siden onsdag jeg da. Fredag følte jeg meg ok igjen å kasta meg over husarbeidet, noe jeg tydligvis aldri skulle gjort. Blei bare dårligere enn jeg hadde vært da, å har hangla meg gjennom helgen med feber, vond hals, migrene og stort sett ligget på sofan. Nå er feberen, hodepinen og halsvondten borte, men nesen renner, jeg føler meg "tett i pappen" og har vondt i det ene øret. Må bare innse at jeg må holde meg i ro enda noen dager, ingen vits i å stresse med å komme tilbake til hverdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...