Gjest vimselot Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Alle sier jeg bør ha briller, men jeg er treg. Når er vanlig alder, når man må ha briller for å lese? Fordelen uten briller er at synet svikter når jeg skal sove, men er begynt å dra for tidlig. Hvilken briller kan jeg ha, er avhengig av å lese på senga...
*Enigma* Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Alle sier jeg bør ha briller, men jeg er treg. Når er vanlig alder, når man må ha briller for å lese? Fordelen uten briller er at synet svikter når jeg skal sove, men er begynt å dra for tidlig. Hvilken briller kan jeg ha, er avhengig av å lese på senga... Når ble det å ha briller et spørsmål om alder? Alle kan få dårlig syn, uansett alder, lesebriller er ikke akkurat uvanlig blant unge heller. Gå til optikeren, sjekk synet ditt og finn briller du liker, som du føler er behagelige å ha på og som du føler du passer med. Må du ha briller når du leser bør du sannsynligvis ha briller når/hvis du kjører bil, og når du er på kino også, så du bør føle deg komfortabel med dem.
Gjest Pupsilure Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Sjekk denne siden hvis du skal ha deg briller, kjempebillige briller. Har selv bestilt tre par herfra. Kostet ca 400 pr par, med porto og alt. Fikk først 4 valgfrie briller i posten, slik at jeg fant de jeg ville ha. Tok synstest hos optiker og bestilte. Jeg tror heller ikke det har så mye med alder å gjøre. Selv er jeg 24, og har fått dårligere syn de siste årene. Syntes du skal sjekke det jeg. Hele verden forandret seg da jeg fikk på meg briller! Ante ikke at jeg egentlig hadde sett så dårlig. www.favoptic.com
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå