Gå til innhold

gjøre om officedokument til worksdokument


Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

joda, det kan jeg sikkert. Men nå er det å åpne det i microsoft works jeg er interessert i å vite hvordan jeg gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er så enkelt som at det ikke går, hvis jeg ikke tar feil. Du kan bruke Word Viewer, men da kan du ikke redigere.

Skjønner ikke hvorfor folk skal være så sta. Ser for meg at folk standhaftig ville grille pølser i en brødrister fordi det fulgte med huset. Hvorfor ikke bare skaffe en grill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Espen123
Hva er egentlig galt med works da?

Det er egentllig ikke noe galt med det men som du har oppdaget er så er ikke filene kompatible med andre programmer, hverken den ene eller andre veien. Hadde selv works og da jeg skulle åpne filene på skolen ble det bare herk. Works er billigversjonen av word som microsoft legger ved en del pcer. Openoffice er kanskje litt mer krevende, men det fungerer mye bedre. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva er egentlig galt med works da?

Mye data mas fra meg i dag. :ler:

Men hvordan får jeg åpnet et officedokument i Microsoft Works?

Microsoft vil at du skal bruke tusenvis av kroner på MS Office. Heldigvis finnes det andre bedre og gratis alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS,

du spør 2 forskjellige spørsmål i topic og i meldingen.

1)Hvordan å gjøre om (du mener konvertere vel?) officedokument til worksdokument? - dette er ikke mulig, bare annen vei er mulig.

2) hvordan å åpne et officedokument i Microsoft Works?

Her er linkene: link 1 og link 2.

Dette er svarene på dine spørsmål. Allikevel er jeg enig med de andre her, å laste ned OpenOffice blir ikke bare bedre men også enklere for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...