Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en dame på 35, som i den siste tiden har opplevd litt hjertebank. Går på medisiner for angst, så jeg vet at det ikke er det. Hadde et par dager for 2 uker siden, og nå har jeg hatt 3 dager igjen. Har ikke noe vondt, og føler meg ikke dårlig, men syns det er litt ekkelt da. Har ikke lyst og sitte hele påsken og være bekymret for dette. Noen som har opplevd dette, og hva kan det være?? Veldig glad for svar.Er jo altfor ung til hjerteproblemer.. Må sies, røyker, og er glad i og ta meg et glass vin i ny og ne.. men er ingen dranker...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Har du gått lenge på medisinene? Jeg får hjertebank av Cipralexen. Har vært veldig redd til tider med det var visst en av bivirkningene. Har vært så ubehagelig at jeg har mer enn en gang vurdert og bare kutte de ut. Men det skal en jo ikke. Er du urolig ring legen din og hør hva de sier. Kanskje du må endre dosen men det må en ikke gjøre selv.

Skrevet
Har du gått lenge på medisinene? Jeg får hjertebank av Cipralexen. Har vært veldig redd til tider med det var visst en av bivirkningene. Har vært så ubehagelig at jeg har mer enn en gang vurdert og bare kutte de ut. Men det skal en jo ikke. Er du urolig ring legen din og hør hva de sier. Kanskje du må endre dosen men det må en ikke gjøre selv.

Takk for det svaret. Går på Cipralex, har gått på de et par mnd. Men det står ikke noe om det på bivirkninger, men da må det være det. Er jo veldig ubehagelig, så da skal jeg høre med legen om og trappe ned fra 15-10. Tør jo ikke trene eller noen ting..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...