Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 hva er det første du tenker når du ser denne siden ? http://libresse.no/Pages/Forum/Default.aspx?id=6276
Gjest Helen Parr Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Det første jeg tenker? Hva i all verden er det folk tenker på når de skriver på et forum på en reklameside for et bind? Hvor man kan ha menskalender!!! Gudbedre.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Det første jeg tenker? Hva i all verden er det folk tenker på når de skriver på et forum på en reklameside for et bind? Hvor man kan ha menskalender!!! Gudbedre. De er jo ikke akkurat gamle de som skriver der inne. Jeg synes det er positivt at de får informasjon og støtte mens de er i puberteten, jeg.
Gjest Helen Parr Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 De er jo ikke akkurat gamle de som skriver der inne. Jeg synes det er positivt at de får informasjon og støtte mens de er i puberteten, jeg. Helt sikkert bra. Men det var likefullt det første jeg tenkte.
Gjest Solblomst Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Det første jeg tenkte: Søtt, jenter, rosa.
Malibulita Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 "Hva vil ts med spørsmålet, jeg tenker ikke noe annet enn at dette er en side for yngre jenter"
IloveNY Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 (endret) Jeg kom til å tenke på de første årene jeg hadde mensen. Og hvor utrolig nervøs jeg var for at jeg skulle blø igjennom buksa... Det skjedde heldigvis aldri! "bank i bordet" :gjeiper: Endret 20. mars 2008 av IloveNY
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå