Gå til innhold

Jane sitt nett av tanker


Jane F.

Anbefalte innlegg

Ja... da fant jeg det for godt at jeg skulle begynne å brette ut mine tanker på alle dere andre jeg også:):vin:

Litt om meg selv:

- Er 19 år og går siste året studieforberedende formgivning på videregående.

- Er til vanlig ei veldig glad og lystig jente men har i det siste slitt med depresjon og litt smått litt angst på grunn av pengemangel. :(

- Vi har to pusekatter som vi er veldig veldig glade i:) :hjerte:

- Jeg strikker, mest votter, pulsvarmere og skjerf.

- Er kjempeglad i å lage mat, men brenner selv kjøpepizza. (det er sant):sjenert:

- Bor sammen med kjæresten min :hjertesmil:, i vårt lille fjaskohus av et oppussingsprosjekt (men det kommer seg) :)

Har for tiden alt for mye å tenke på og jeg har store mistanker om at det er derfor at jeg har funnet på dette her.

Men sitter akkurat nå å nyter at det endelig har blitt påskeferie. :vin:

Endret av Jane F.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har det vært påskeferie og er kommet hjem etter en uke med farting rundt til familie og kjente.

Har vært på hytta hos mamma og pappa i tre dager. Det var kjempekoslig:) masse snop som gikk med der hvertfall. hehe.. så dro på besøk til moren til sambo et par dager. Så det ble familieferie i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetid jah....

Jeg venter på:

- Skoleslutt

- Mer ferie

- Svar fra lånekassen

- *Penger* (krysser fingrene)

- Svar på jobbsøknad

- SOMMER!

Foreløpig :)

Endret av Jane F.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffamei!

Nå har det skjedd... og jeg har blitt forskjølet... igjen! Håpet på at jeg skulle slippe dette i år men nei da. Heldigvis kom den etter at vi hadde vært på hytta og ikke før. Da regner jeg med hytteturen hadde blitt kos. Sitte inne hele dagen fordi man har feber. uff.. jaja... Blir skole igjen i morgen. :tristbla: (Enda et huff). Savner ferien allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på :)

Gratulerer med dagbok!! Godt å ha et sted å skrive ned sine tanker og få litt respons på dem :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeii endelig respons:P hehe... har veddet med meg selv om hvor lenge det ville ta før noen svarte:P hehe... å du ble den heldige vinnern etter 10 dager.

Vil nå legge til at jeg har fått telefon fra eventuell arbeidsgiver. jeeii :) jeg er derfor litt glad i dag :) får telefon til uken, jobbintervju eller noe .. *krysse fingrene å håpe på jobb*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helg igjen! :)

Godt å slappe av, er på besøk til mora til kjæresten, venter på søndagsmmiddag. Lammesteik, Jippijei!

Jobber hektisk med å utarbeide en bedre CV og skriver søknader til et par jobber. Plages skikkelig med å finne et bilde som ser sånn passe okey ut til å ha på CV'n. Jeg har liksom svarte ringer under øynene på alle, og mine photoshop skills er ikke gode nok til å få fjernet de. Satt i et par timer i går, men det ble ikke noe bra.

Håper på at noen i klassen har noen bra bilder fra Romaturen i Januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeiii! Fikk godkjent søknaden hos lånekassen! :) :D

Endelig!!

Nå har jeg startet flere tråder og det virker som alle sammen har blitt dødfødte :( jaja.. bruker å ha den virkningen på folk.. hehe nei da.. men jeg begynner å tenke at dette med dagbok egentlig ikke er noe for meg. Jeg har startet en matdagbok og denne og så var det vel ikke flere men jeg får vel tolke det som at jeg er for kjedlig. og i forhold til mye annet her på KG så er jeg jo det..

sånn fikk jeg blåst ut det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...