Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 I går hadde jeg periodevis prikking i ansiket - slik som man har når man dovner bort i foten og blodet begynner å strømme tilbake igjen. I dag har jeg vært ok, men nå prikker det slik som når du har vært hos tannlegen og bedøvelsen begynner å gå ut. (godt man har noe å sammenligne med). Har aldri kjent dette før. Hva kan det komme av?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Det kan være en nerve som har kommet i klem - jeg har hatt sånt på låret, da kjennes huden nummen og en smule følelsesløs. Det ordner seg som oftest av seg selv, men det er kanskje like greit å ta en tur til legen for å være helt sikker på hva det er.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Joda, det går vel over, men jeg hadde følt meg bedre om det var i låret enn i hodet Har tenkt på lege, men liker ikke å "renne ned dørene der".
Gjest samme gjesten Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 En jeg kjenner hadde samme greia i fjeset som jeg hadde på låret, det lammet nesten halve ansiktet hans. Men gå til lege i morgen, det er ikke lurt å ta synsing på KG for god fisk når man har rare symptomer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå