Gå til innhold

Badedukke med utstyr

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt tak i en sånn dukke som kan bade, gjerne med et medfølgende lite badekar og litt utstyr som hun kan holde på med sammen med dette. Noen som vet hvor en kan få tak i noe slikt? Har ikke sett de i noen av lekebutikkene her foreløpig, men de må vel ha de en plass.

En spesiell butikk-kjede som selger noe lignede en slik badedukke?

Noen som evt. har forslag til andre dukker som passer til samme aktivitet?

Bør helst ikke være altfor dyrt, men prisen er ikke det viktigste da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby born, New born baby. Av erfaring med mine jenter kan alle "harde" dukker bades.. :) Enkelte lekebutikker selger dukkebadestamp separat med dukker..

Her er stellebord til dukker stor suksess.., kan brukes både til å stelle og til å bade dukkene i..

Ellers er jeg kjempe fornøyd med Ekstra Leker, de har det meste, iallefall her jeg bor.

Skrevet

Badekar med utstyr er jeg ganske sikker på at de har i Brio-butikken like ved der jeg bor.

Ellers har jeg kjøpt et løst badekar på Toys'r'us. Hadde dem i rosa og blått. Og dukker i hardplast som kan bades finnes det jo mange av...

Skrevet

Vi så lenge på slike badedukker på Toys'R'Us forrige uke...

Gjest Anne Gro
Skrevet
Jeg skulle gjerne hatt tak i en sånn dukke som kan bade, gjerne med et medfølgende lite badekar og litt utstyr som hun kan holde på med sammen med dette. Noen som vet hvor en kan få tak i noe slikt? Har ikke sett de i noen av lekebutikkene her foreløpig, men de må vel ha de en plass.

En spesiell butikk-kjede som selger noe lignede en slik badedukke?

Noen som evt. har forslag til andre dukker som passer til samme aktivitet?

Bør helst ikke være altfor dyrt, men prisen er ikke det viktigste da.

Hei,

Vi kjøper leker på Kidsa.no Du kan jo sjekke om de har hva du leter etter.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...