Gå til innhold

Gardermoen hunde- og kattehotell

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ranja_*
Skrevet

Vi og flere av våre venner har med svært god erfaring benyttet Gardermoen Dyresenter i en årrekke, opptil flere ganger i året. Vi har også flere etter ønske ganger fått se anlegget som alltid har sett svært reint og ryddig ut. Lurer bare på om dette er konkurrenter som forsøker seg på skittkasting.... Har hørt utrolig mye rart om andre pensjonater også jeg. Kanskje noe kan bekrefte dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det et ok sted, eller? Noen med erfaring derfra? Tenkte å booke plass til katten min for en uke til sommeren....

Jeg har brukt fløre ganger Standal Pensjonat. stedet vær veldig bra og ren.

Gjest Lilleulv
Skrevet

hva ER det med folk i denne tråden?? jeg tror liksom ikke det jeg leser jeg, virker jo mildt sagt helt merkelig!!!!

Trådstarter startet tråden fordi hun bryr seg om dyra sine og vil forsikre seg om at de blir godt tatt vare på når hun skal reise bort. Hun stiller vel ikke det spørsmålet fordi hun bare vil ha solskinnshistorier og ikke høre dersom folk har negative opplevelser??

Jeg regner med at TV2 hjelper deg driver seriøst. De utleverer folk med bilde og fullt navn, og sier "ikke kjøp bil av denne mannen" o.l. Dersom dette hadde vært feil, regner jeg med de hadde blitt tatt av lufta rimelig kjapt og at politiet hadde grepet inn. jeg sammenligner ikke akkurat tv2 hjelper deg med se og hør. Når jeg i tillegg har møtt bekjente av noen som har hatt dyr på dette pensjonatet der dyrene var tynne, redde og fulle av avføring da de ble hentet føler jeg at jeg har en viss grunn til å tenke at det jeg har hørt av negativ omtale om stedet er reelt. Jeg synes også de som driver pensjonatet opptrådte på en sånn måte i intervjuet med tv2 at jeg fikk svært lite sympati med de. "det er ikke vårt ansvar å passe på at de får i seg maten de får servert", var det en som sa. Herregud, når man betaler flere tusen kroner for å få hunden sin passet så er vel det minste man kan regne med at de passer på at de får i seg næring?? jeg hadde tatt det for gitt at de hadde tatt kontakt med meg dersom min hund ikke ville spise, og at jeg da kunne hjulpet de med forslag til hvordan få i den mat!!

Jeg er ikke et konkurrerende firma. jeg er eier av 2 stk hunder som jeg setter svært høyt. selv da mine hunder er hos foreldrene mine og blir skjemt bort mens jeg er på ferie savner jeg de og bekymrer meg for de. dersom jeg av en eller annen grunn måtte hatt de på kennel, skulle jeg gjort den beste researchen som noen gang var blitt gjort før jeg hadde valgt kennel. og da hadde jeg ikke vært interessert i å blitt skånet for negative opplevelser nei.

dersom noen hadde spurt meg om valg av bredbåndsleverandør kunne jeg kanskje svart at jeg ville ikke valgt nextgentel fordi jeg har opplevd så mye negativt med det selskapet. men dette hadde vært greit har jeg forstått, fordi det er et stort selskap.

jeg synes man også må kreve at små selskap er seriøse og tar ansvar for kundene sine, og jeg er ikke interessert i å skåne noen fordi det er 2 eller 3 mennesker som driver det.

det er da ørten forskjellige tråder her med positive og negative opplevelser om diverse ting, men kun denne tråden har fått sånne merkelige reaksjoner. og at man må være et konkurrerende firma for å fortelle det man har hørt og selvopplevde opplevelser for dette firmaet er jo helt sykt.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg har brukt fløre ganger Standal Pensjonat. stedet vær veldig bra og ren.

standal brukte vi flere ganger på familiehunden hadde :) har gode erfaringer med standal, fikk en ren hund i godt hold som var glad og fornøyd hjem etter ferie!

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Akkurat Lilleulv - du regner med - du vet altså ikke om det du slenger ut av deg er sant, du tror bare at det som kommer frem i programmet er sant fordi du ser på tv at de sier noe du ikke liker.

For det første bør du vite at tv2-hjelper deg er et kommersielt program som hele tiden jobber for å finne vinklinger som gjør at de får flest mulig seere. Det gir mange seere når det er snakk om mishandling av dyr, så når de da ble kontaktet av noen som hadde fått beslaglagt hundene sine av politiet så ante de en mulighet til å få lagd en skikkelig bra reportasje. Dette er ikke et program som er ute etter å hjelpe forbrukere, agendaen er som sagt å lage kommersielt tv med flest mulig seere - middelet er forbrukerprogram. Er folk virkelig så naive at de ikke forstår hvordan bransjen jobber?

Eieren av dette stedet er en godt voksen mann som overhodet ikke er vant med media. Reporteren kjørte ham hardt og etterpå ble alt dette kryssklippet og satt sammen til det innslaget du sier du har sett.

Vet du ikke hvordan det jobbes under klipping av program, og vet du ikke hvordan det mange ganger bevisst klippes slik at man får den vinklingen som ønskes - selv om det er langt fra virkeligheten?

Nå ser du at flere brukere her har skrevet de er veldig fornøyd med stedet og du har fått info om at politiet har en samarbeidsavtale med stedet. Tror du ikke politiet har visse krav til hvordan et sted de har samarbeid med skal fungere?

Jeg må virkelig si at jeg begynner å lure på hvorfor du på død og liv skal sverte et sted du aldri har brukt eller aldri har vært på. Skulle tro du har økonomiske interesser av å lage problemer for Gardermoen Dyresenter.

Har du ikke økonomsike interesser, og kun kjenner stedet fra tv-programmet, bør du være såpass fornuftig at du innser at det ikke gir deg grunnlag for den svertekampanjen du driver med og heller droppe å skrive noe mer.

Endret av lillebøll
Skrevet (endret)
Nå ser du at flere brukere her har skrevet de er veldig fornøyd med stedet

De eneste som har sagt noe positivt om dette stedet er gjester, som for alt vi vet kan være en og samme person. Ikke akkurat troverdig.

Skulle tro du har økonomiske interesser ...

Det samme kan i grunnen sies om deg.

Endret av Arkana
Gjest Gjest
Skrevet
De eneste som har sagt noe positivt om dette stedet er gjester, som for alt vi vet kan være en og samme person. Ikke akkurat troverdig.

Men det at du ikke vet gir deg altså ingen grunn til å spekulere. Nå spiller ikke det noen rolle, men jeg er en av gjestene som har skrevet at jeg har positiv erfaring med det stedet, men det er mange flere innlegg om det samme som jeg ikke har skrevet (og jeg bor 20 mil unna og kjenner ikke en gang eieren eller de ansatte). Du vet altså ikke, og derfor stempler du det som skrives som lite troverdig. Merkelig praksis.

Akkurat sånn driver du i forbindelse med hetsen din mot Gardermoen Dyresenter også. Ville spekulasjoner basert på påstander det er grunn til å trekke i tvil.

Det samme kan i grunnen sies om deg.

Du har åpenbart en veldig sterkt trang til å skrive negativt om dette stedet. Du har tillatt deg å spekulere i at den som har positive erfaringer har økonomiske interesser, men det faller kun tilbake på deg selv ved at det vel så gjerne kan være du som har økonomiske interesser av at stedet skal få negativ omtale.

At du ikke fikk lov til å følge katten din inn i buret, samt noen flere spekulasjoner du kom med, i tillegg til å ha sett et tv-program med en sterk kommersiell profil, vil neppe få noen til de grader å gå inn for å sverte en annens virksomhet som det du driver med.

Gjest lissi32
Skrevet (endret)
Og du fortsetter å rakke ned på noe du ikke kjenner fra annet enn en reportasje på TV, og det attpå til på TV2. Du er sannelig ikke snau.

Synes du det er ok at folk trekker konklusjoner om deg utfra hva andre forteller om deg, endog andre som har til hensikt å være kritisk mot deg?

For det første er tv hjelper deg en rimelig pålitelig kilde, og om de hadde sagt eller gjort ting som var ulovlig hadde de blitt saksøkt.

Her var det eierne av hunden selv som var intervjuet og jeg har ingen grunn til å tvile på deres historie. Deres to hunder var avmagret da de kom for å hente dem. Det tydet på at de ikke fikk mat.

Så når noen spør om tips og råd, må man få gi de svarene man har. Så får TS ta det med en klype salt!

Fins to stykker på Gardermoen/Maura, samt et på Kløfta.

Endret av lillebøll
  • 2 år senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det et ok sted, eller? Noen med erfaring derfra? Tenkte å booke plass til katten min for en uke til sommeren....

Vet ikke hva du bestemte deg for, men Gardermoen hunde- og kattehotell har gått konkurs 2-3 ganger de siste årene - (og må ikke forveksles med gardermoen dyrepensjonat). Gardermoen hunde- og kattehotell ligger ved Moreppen, Nannestad og har IGJEN gått konkurs og blitt overtatt av nye optimistiske eiere. Har hørt mye dårlig om stedet - kjenner folk som har hatt sine dyr der og ALDRI setter sine ben der igjen. Har derfor valgt selv å ikke sette mitt kjæledyr dit. Håper du fant en god løsning.

Skrevet

Har du en pus så hva med en privat kattepasser som kommer hjem til deg og passer pus hjemme hos deg? Jeg har brukt det tidligere og er strålende fornøyd fordi våre katter hater å kjøre bil. Hun vi har pleid å bruke legger opp i høst men alternativer er f.eks:

www.kattevakten.com

www.passpus.com

www.mypetshop.no

Gjest margrit
Skrevet

Jeg har brukt de og bortsett fra prisen(synes det er svindyrt) så har jeg ingen verdens ting å utsette på de.

Skrevet

Jeg har hatt min katt på Gardermoen hund & kattehotel opp til flere ganger. Har aldri hørt om Gardemoen dyrepensjonat og skal derfor heller ikke uttale meg noe om det.

Uansett Gardermoen hund & kattehotell synes jeg er et fint sted. Som noen har sagt tidligere er prisen litt dyr, men du får det du betaler for. Hvis du er tidlig ute og kan katten din også få ha et inne/utebur. Du kan også ringe når som helst og spørre hvordan katten/hunden din har det. Når du henter katten sier dem hvordan det har gått og jeg som jeg forventet var hun kjempe skeptisk i begynnelsen av uka og ble mer førnøyd ettersom tiden gikk.

Min cat hadde fin pels med glans i og buret var rent og med leker i.

Folkene som jobber der er også profesjonelle og vil at dyret skal ha det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...