Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har gått på Cerazette og ammet, men jeg sluttet å amme rundt nyttår. Har ammestopp noe å si på sikkerheten ved pillene? Er de liek sikre enda? Jeg har merket rare bevegelser i magen MEN det kan selvsagt være tarmene (?)som jobber med maten jeg spiser da. Jeg har jo først nylig begynt å tenke på om pillene er sikre. Og da legger en vel også merke til ting en ikke tenker på ellers... *s* Jeg ble gravid med en mini-pille jeg gikk på for noen år siden, men husker ikke navnet på den. På forhånd takk for svar!
Saeria Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Pillene skal da være like sikre enten man ammer eller ikke. Dessuten står det ingenting om dette i felleskatalogen. Cerazette regnes ofte for en fullverdig p-pille også. Man er jo ikke avhengig av tidspunkt som man er på minipillen. Så det er nok litt lettere å bli gravid på en minipille.
Gjest Sisu Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har gått på Cerazette og ammet, men jeg sluttet å amme rundt nyttår. Har ammestopp noe å si på sikkerheten ved pillene? Er de liek sikre enda? Jeg har merket rare bevegelser i magen MEN det kan selvsagt være tarmene (?)som jobber med maten jeg spiser da. Jeg har jo først nylig begynt å tenke på om pillene er sikre. Og da legger en vel også merke til ting en ikke tenker på ellers... *s* Jeg ble gravid med en mini-pille jeg gikk på for noen år siden, men husker ikke navnet på den. På forhånd takk for svar! Cerazette skal være like sikker som en vanlig p-pille, uansett amming eller ikke. Jeg har brukt dem i over ett år, og er kjempefornøyd. Mensen har også forsvunnet, så jeg er en av de som får den heldige bivirkningen der... Men det er vel ikke verre enn å ta en test hvis du lurer på om du er gravid??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå