Gå til innhold

Sorte små prikker = dyr

Fremhevede innlegg

Gjest Leieboer
Skrevet

Vi leier et eldre hus som er under oppussing. Badet vårt er elendig, og det er trolig fullt av muggsopp.

Her om dagen så fant vi noen bittesmå sorte prikker på gulvet i den nyeste stuen. Disse "prikkene" lå samlet på et lite område. Jeg syntes dette funnet var merkelig, å da jeg tok en nærmere titt på "prikkene", så jeg at de hadde ben. Det var ingen liv i dyrene. De var rett og slett døde alle sammen.

Søndag kveld fant vi de samme dyrene i badekaret og på kanten av karet. Det var ganske masse av dem, og også disse var døde.

Idag var dyrene jammen tilbake, og vi fjernet de med en gang vi så de. Ca 2 timer senere var jeg igjen på badet, å da hadde det allerede kommet nye dyr -døde de også.

Jeg synes dette er ekkelt, og barnet mitt nekter å dusje/ bade her mer.

Fikk lirka noen av dyrene på ett hvitt papir, og funderer på å kontakte kommunelegen og få han til å se på dyrene.

Mine spørsmål er:

Synes du det er hysteriskt å kontakte kommunelegen, eller ville du gjort det samme?

Er det noen som har en ide om hvilke dyr det kan være?

Videoannonse
Annonse
Gjest Leieboer
Skrevet

Må bare legge til at jeg vet selvsagt at sopp og innsekter er vidt forskjellige ting.

Gjest Leieboer
Skrevet
Kan det være lus?

Har vært inne på tanken selv, men er usikker på om de kan leve i vegger og sånnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...