Gå til innhold

Buljo sine dager.

Buljo

Anbefalte innlegg

Kort om meg:

Jeg er 16 år og venter en liten gutt 1. april.

Jeg er sammen med pappaen til lillegutt, og vi har det kjempefint :)

Jeg bor hjemme hos min pappa.

Akkurat nå:

Jeg er kjempesliten, og drittlei av å være gravid.. Har hatt masrier, 2 cm åpnin og vært inn og ut av sykehuset i snart tre uker nå, med lovnader om å bli satt igang uten at det blir noe av.

Nå i dag har JM vært oppi og tøyd litt, og jeg fikk beskjed om å ta klystèr, noe jeg gjorde.. Etter det begynte jeg å leke :sjenert:

MEN når jeg kom på sykehuset nekta overlegen (var hun som tok meg imot) å undersøke meg, eller å se på bindet, så nå sitter jeg her - uten å kjenne liv fra babyen og lurer på hva som skjer.. Om ikke noe skjer av seg selv iløpet av natten ringer jeg bort på føden igjenn i morgen tidlig og hører om de vil undersøke meg da, om vannet har gått er jo det farlig å gå for lenge.

Og, ja, jeg skal legge inn en offentlig klage på overlegen - det er helt sikkert!!

Endret av Buljo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 år senere...

Jeg fant min gamle dagbok (med to innlegg, jippi!), så da fortsetter jeg like godt på den :jepp:

Jeg er 19, har en sønn på snart 3, og jeg har termin 18. juli.

Har tidligere holdt til på Mammanett, men tenkte det var godt med litt forandring :jepp:

Bare å spørre om noen skulle lure på noe! Også lover jeg å være mer aktiv enn jeg var sist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til alle mødre! :klemmer: (som leser her)

I dag er det jo morsdag (eller, var i "går"), og jeg har kost meg masse sammen med guttene mine :rodmer:

NJ har ikke snakket om annet enn baby de siste dagene, (Fordi GUNS har fått baby :rodmer:) så i dag satt vi oss ned med babybøkene, scrappealbumer og andre bilder; og han fikk se både magebilder, ultralydbilder og bilder fra rett etter fødselen.

Må bare skrive ned noen av kommentarene hans :fnise:

Jeg: (peker på magebilde) vet du hva dette er?

NJ: Hmm.. En stor pupp, kanskje?

"PAPPA! KLIPTE DU TISSEN MIN?!" (Navlestreng) :skratte:

T så på tv, Tangerudbakken, og når

snakket kom NJ løpende og sa "Åh, han mannen snakka så fint!" - ble stolt av prinsen min da :rodmer:

Vet ikke helt hva jeg skal skrive, så det blir mye babbel! Er så vant til å være på MN nå, og der har alle "kjent" meg i over tre år :sjenert:

Kommer nok mer inn på hvem jeg er, hva jeg liker og slike ting etter hvert. Blir nok også en del klaging og syting over graviditetsplager :engel:

Edit: Kan legge til noe så interessant som hva jeg gjør på nå!

Jeg har akkurat sett ett program om kvinner som dreper, også drikker jeg grønn natt-te. Tenker på å legge meg, men er ikke det minste trøtt for tiden.. Bedre å være mye våken, som jeg har vært de siste dagene, enn å sove 16 timer i strekk uten å føle seg uthvilt ihvertfall! :takke:

Endret av FrideFisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forferdelig dårlig natt, igjen.

Har hatt en del netter siste ukene der jeg bare gråter i ett sett.

Pappa, jeg trenger deg! Trenger en god pappaklem!

Jeg husker faktisk ikke når jeg fikk en god pappaklem sist. Jeg har ingen anelse. Man tenker ikke alltid over at hvert øyeblikk kan være det siste.

Blir så sint! Så forbanna oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig dårlig natt, igjen.

Har hatt en del netter siste ukene der jeg bare gråter i ett sett.

Pappa, jeg trenger deg! Trenger en god pappaklem!

Jeg husker faktisk ikke når jeg fikk en god pappaklem sist. Jeg har ingen anelse. Man tenker ikke alltid over at hvert øyeblikk kan være det siste.

Blir så sint! Så forbanna oppgitt.

:troest:

Du vet han er her med deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Du vet han er her med deg :hjerte:

Jepp! :jepp:

Som regel går det bra, men av og til får jeg sånne skikkelige "anfall" :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :jepp:

Som regel går det bra, men av og til får jeg sånne skikkelige "anfall" :fnise:

:klem:

Og det har du virkelig lov til! :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! :rodmer: Det er ordentlig rart at det ikke er noen som beveger seg i magen min. Det føles av og til som et lite nederlag :snufs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...