Gjest pasienten Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Ble for en uke siden sykemeldt. Rakk to beh. hos Fysioterp før påske. Fikk bet.dempende og smertestillende hos legen. I går ble jeg mye verre enn jeg har vert. Ikke i form og det verker og svir. Stiv i nakken og vondt i skulderpartiet. Får hodepine,kvalme og er uvel. Nå er alt stengt før påske. Går greit i korte perioder med mye smertestillende,men må jo være forsiktig med det da. Blir jeg verre, så tenkte jeg at jeg skulle oppsøke legevakten,men de kan vel ikke gjøre stort for meg? Kan opplyse at det er en kjnet tilstand dette, har hatt det før og kjenner igjen formen jeg føler meg. Noen som har hatt det slik?
Gjest *yaja* Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Au! Det er ikke godt med låsning! Jeg er også en av de som får dette til stadighet. Midt i en vollyballkamp eller i svømmehallen.. Mitt råd er gå til en manuellterapaut eller en kiropraktor!!!!!!!! Jeg liker å gå til fysioterapaut, få massaje og så videre, men det hjelper lite på akutte låsninger!! Manuell og kiropraktor,, de knekker deg på plass på en 5 minutters konsultasjon, mens fysioterapi krever mange timer, dager, penger og medisiner. Dette er helt klart en personlig erfaring. Hva du skal gjøre i påsken.. Kan du ikke betale litt og høre om volvat har en akkutt kiropraktor/manuellterapaut time? Da er du frisk etter 5 min istedet for å få ødelagt påsken. Lykke til og god bedring
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Au! Det er ikke godt med låsning! Jeg er også en av de som får dette til stadighet. Midt i en vollyballkamp eller i svømmehallen.. Mitt råd er gå til en manuellterapaut eller en kiropraktor!!!!!!!! Jeg liker å gå til fysioterapaut, få massaje og så videre, men det hjelper lite på akutte låsninger!! Manuell og kiropraktor,, de knekker deg på plass på en 5 minutters konsultasjon, mens fysioterapi krever mange timer, dager, penger og medisiner. Dette er helt klart en personlig erfaring. Hva du skal gjøre i påsken.. Kan du ikke betale litt og høre om volvat har en akkutt kiropraktor/manuellterapaut time? Da er du frisk etter 5 min istedet for å få ødelagt påsken. Lykke til og god bedring Bor iallefalll 40 mil unna Volvat. hadde jeg klart å sitte i en bil så langt, så har jeg faktisk vurdert det....men 80 mil???
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Bor iallefalll 40 mil unna Volvat. hadde jeg klart å sitte i en bil så langt, så har jeg faktisk vurdert det....men 80 mil??? ps. vet du hvorfor noen til stadighet er plaget med låsninger? det kan være div.plasser på kroppen. kan komme uten store anstrengelser,men også ellers. Selv om jeg passer på å holde meg i form med allsideig trim.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå