Gå til innhold

Flere som gifter seg UTENFOR "sesongen"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mummi_*
Skrevet

Er det flere enn oss her som ikke skal gifte oss om sommeren?

Vi gifter oss på seinhøsten og har nesten konsekvent fått spm som: "hvorfor ikke på sommeren?", "tenk nå om gjestene fryser når de skal ut å lufte seg" også videre også videre! Flere som har opplevd dette?

For meg vil det nesten være slik, "hvorfor må absolutt nesten alle gifte seg om sommeren?"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, litt sært hvis dere skal ta ansvar for at voksne mennesker ikke fryser.. :ler:

Skrevet
hehe, litt sært hvis dere skal ta ansvar for at voksne mennesker ikke fryser.. :ler:

He he, godt poeng. Det er jo bare å ta på seg en pen kåpe eller noe utenpå kjolen.

Dessuten trenger det ikke være SÅ kaldt på senhøsten. Men det er utrolig hva folk blander seg opp i og klager på når det gjelder bryllup.

Gjest Gjest_Sunniva_*
Skrevet

Vi gifter oss i begynnelsen av november. Men vi skal ha det i Roma, så vi unngår snøslaps og kulde. Det er ingen som har sagt at det er noe dårlig tidspunkt, iallefall! :fnise:

Skrevet

Vi giftet oss 13.03.07 (men det var i Florida da så ingen som frøys) derfor var det ingen som lurte på hvorfor det var i mars :)

Var i bryllup i fjor høst og dte var helt ålreit. Innrømmer at jeg frøs litt når vi var ute, men det var jo min skyld at jeg gikk ut uten jakken min ;)

Gjest Elize
Skrevet

Vi skal gifte oss 17.oktober. Her nordpå kan folk fort fryse midt på sommeren å, så det har ingen betydning for vårt bryllup. Vi gifter oss utenom senongen fordi det er lettere å finne lokale og slikt. Også synes jeg høsten er en nydelig årstid. Selv om vi kan være uheldige her nordpå og få snø på dagen.

Skrevet

Vi skal gifte oss på selveste nyttårsaften, og ja..fått noen få negative kommentarer, men for det meste bare positive. Venner rundt oss syns det blir stor stas å få være sammen på en sånn dag.

Dessuten skal vi gifte oss i Trondheim. Og det kan slå begge veier når det gjelder vær. Enten så er vi heldig og får snø, ellers så kommer regn, slaps osv. Såe..tar sjangsen på at byen viser seg fra sin beste side. :)

Helt enig om at en trenger virkelig ikke å gifte seg på sommeren for at det skal bli bra. Det viktigste er jo fortsatt at en faktisk skal gifte seg med personen en elsker! :rødme:

Skrevet

"Hvorfor ikke på sommeren?" har jeg hørt flere ganger (marsbryllup :) ).

"Tenk på dem som må reise. Det er da mye bedre å reise på sommeren."

Eller bestemor som sa til alle andre enn oss: "Det måtte da være mye bedre med sommerbryllup. Men det er de unge som bestemmer."

Vi hadde et flott bryllup. Det var ikke varmt ute, men dørene måtte åpnes fordi det ble veldig varmt inne! Og hadde vi hatt sommerbryllup, ville det ikke vært mørkt ute, lyset fra stearinlysene ville ikke vært like koselig, og vi kunne ikke ha fyrt i peisen. Det var med andre ord veldig koselig med marsbryllup! :jepp: Dessuten tror jeg ikke det er NOE som er eklere enn en brud med store svetteringer under armene... :fnise:

Skrevet
Vi skal gifte oss på selveste nyttårsaften, og ja..fått noen få negative kommentarer, men for det meste bare positive. Venner rundt oss syns det blir stor stas å få være sammen på en sånn dag.

Dessuten skal vi gifte oss i Trondheim. Og det kan slå begge veier når det gjelder vær. Enten så er vi heldig og får snø, ellers så kommer regn, slaps osv. Såe..tar sjangsen på at byen viser seg fra sin beste side. :)

Helt enig om at en trenger virkelig ikke å gifte seg på sommeren for at det skal bli bra. Det viktigste er jo fortsatt at en faktisk skal gifte seg med personen en elsker! :rødme:

Nyttårsaften er en fin dag å ha bryllupsdag på ;) Vi gifta oss nemlig på nyttårsaften, og fikk det perfekte vinterbryllupet som vi ville ha. Masse snø, -5-10 grader... skulle helst ha hatt sol, men overskya med litt sol innimellom var greit det også :) Det var nemlig den gang det fortsatt var snø i trøndelag i jul/nyttårshelga... :P

Fikk ikke noe negative tilbakemeldinger når vi skulle ha det på den datoen, bortsett fra at noen måpte litt når vi sa det også sa de: det var jo en kjempefin dato :)

Uansett: gratulerer til dere som skal gifte dere både vår,sommer,høst og vinter! Viktigste av alt er å ta vare på øyeblikkene denne dagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...