Gjest lild Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 På handlelisten min har jeg til nå notert: toalettpapir nøtteblanding (usaltede cashew, valnøtter, hasselnøtter, mandler) ...og så stoppet det helt opp. Hva mer bør jeg få rasket med meg når jeg først er på Lidl? Ting må gjerne være billig, men i så fall billig og BRA, orker ikke spise kjip mat bare fordi den er rimelig.
Sol79 Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Hvordan skal vi vite hva du trenger på butikken?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Hvordan skal vi vite hva du trenger på butikken? Jeg lurer da ikke på hva jeg trenger, jeg spør om noen kan anbefale meg produkter fra Lidl som er bra. På Lidl selger de mange ting som de ikke har i andre dagligvarebutikker, derfor mitt spørsmål.
Gjest Gjest_maren_* Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Litt pussig spørsmål må jeg si... Men lidl er sånn typisk butikk hvor du får varer som ligner på det du vaneligvis kjøper også er det bare billigere og smaker litt kjipere. Jeg har vel omtrent 4 lidl butikker i omeng men har aldri vært der, hvorfor denne trangen til å dra dit egentlig? Men ja, dopapir skal være billig
Gjest Yihaa Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Det er vel ikke så merkelig spørsmål, egentlig? Jeg kan f.eks. finne på å spørre noen: "Hva burde jeg handle i Sverige?". Litt samme greia. har ingen forslag, har kun vært to minutter i en Lidl-butikk en gang i hele mitt liv.
Sol79 Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er veldig fornøyd meg at Rema1000 har kjøpt opp Lidl i Norge.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er veldig fornøyd meg at Rema1000 har kjøpt opp Lidl i Norge. Lidl har noe som andre butikker ikke har. Dårlig smak på maten. blir som om vi skulle handle maten på Europris. man får hva man betaler for. Jo, jeg har vert på Lidl, hele tre ganger....kjøpte vel tre ting. Det var spyleveske, sjampo og sjokolade. handler heller ikke på Rema. jo, sånne basisvarer som toalettpapir osv...om jeg er der i nærheten. Får føleslsen av et uryddig lager når jeg er der. og jeg orker ikke Nordfjordmat. betaler heller littegranne mere og får mere utvalg/ferskvarer og andre ting. Liker ikke at butikken bestemmer hva jeg skal ha til middag. Den følelsen får jeg på rema.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 De har pålegg av kyllingfilet som er veldig godt, Samboer elsker tomatbønnene og pommes fritesen deres. Vet ikke om det er noe som lønner seg, men vi drar av og til innom da de har litt andre produkter. Naboen skryter av fisken (i frysedisken) deres, men har aldri prøvd den. Selv er jeg svak for potetgullet deres med salt.
Gjest Badiane Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 (endret) Å spørre om hva som er verdt å kjøpe på Lidl er da vel helt legitimt? Så hvorfor alle disse sure kommentarene som ikke bidrar med noe konstruktivt? Jeg har aldri vært på Lidl, så jeg har ingen anbefalinger. Men jeg er sikker på at du finner tips i denne tråden. Endret 17. mars 2008 av Badiane
Gjest mimi_puss Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 hmm.. hvordan kan man påstå at liddl mat smaker dårlig, når man har bare kjøpt såpe og sjampo der?? Jeg synes maten er god og utvalget er fint. (og dettekan jeg si med god erfaring da jeg handler der hver uke)
Brunhilde Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 Lidl litgger litt ite av lei for meg, så det er ikke den butikken jeg besøker oftest. Uansett så har den Lidl jeg bor nærmest godt utvalg (og god pris på) grønnsaker. De har godt brød og en del av kjøttvarene tilsvarer utvalget i andre butikker. Jeg har hørt at brusen er god og de har en del sjokolade som er grei. Jeg passes også på å kjøpe med såpe når jeg er der.
Fam Skrevet 18. mars 2008 #12 Skrevet 18. mars 2008 De gangene jeg får sjansen til å stikke innom en Lidl butikk så kjøper jeg alltid med meg brød. De har virkelig godt brød! Ellers er det disse uketilbudene som kan være morsomt å pløye igjennom. Av slike ting kan du finne mye rimelig og bra. Jeg har hundekurv, kartongpapir, pc-mus, tegnesaker, kakeformer og litt fiskeutstyr som er kjøpt på Lidl. Alt faktisk av brukbar god kvalitet, ingenting som har falt fra hverandre ennå. Og jo, jeg har en gymball fra Lidl også
Fam Skrevet 18. mars 2008 #13 Skrevet 18. mars 2008 Glemte å si at jeg har testet ut cola lighten de har, (ser at noen nevner mineralvannet fra Lidl), og i den var det nok for mye koffein i for meg...jeg fikk skjelvinger i kroppen av den , som når jeg får i meg en kopp kaffe for mye. Får Parkinson lignende symptomer
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #14 Skrevet 18. mars 2008 Men jeg er sikker på at du finner tips i denne tråden. Takk for link Badiane, og takk for svar dere andre som har svart saklig.
Tusenfryd Skrevet 18. mars 2008 #15 Skrevet 18. mars 2008 Tror også det varierer fra butikk til butikk. Der vi handler på ferie er det utrolig stusslig grønnsaksdisk - her vi bor er det billig og herlig frukt og grønt avdeling.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #17 Skrevet 21. mars 2008 Jeg hamstrer dopapir på Lidl. Føler meg litt teit, for jeg er engentlig ikke noen tilbudsshopper.. Men jeg liker ikke billig dopapir fra de vanlige butikkene og jeg synes at prisene på f.eks. Lambi egentlig er ganske drøye. På Lidl får man 10 ruller med 4 lags papir til 34 kr (må si at kvaliteten er vel så bra som Lambi). Det er en litt mer "reasonable" pris for dopapir mener jeg... hihi.. Jeg er nesten litt flau over meg selv.. Drar dit og kjøper 4 pakker med dopapir og går igjen... Det holder hvertfall en stund da. Lurte nesten på om jeg skulle hamstre nå som Rema har kjøpt opp Lidl butikkene. Men da jeg var der sist, så var det nesten ikke noe igjen av dette dopapiret, så det kunne virke som om noen andre hadde tenkt det samme.
Gjest Gjest_Lune_* Skrevet 21. mars 2008 #18 Skrevet 21. mars 2008 Kyllingfilèn er bra. Appelsinjuicen på glassflaske er kjempe god. Intimserviettene er bra. Taco produktene er gode. "Farris" med sitron er kjempe god. Jeg handler alt frukt og grønnt der, super billig og godt utvalg!
Alison Skrevet 21. mars 2008 #19 Skrevet 21. mars 2008 Jeg hamstrer dopapir på Lidl. Føler meg litt teit, for jeg er engentlig ikke noen tilbudsshopper.. Men jeg liker ikke billig dopapir fra de vanlige butikkene og jeg synes at prisene på f.eks. Lambi egentlig er ganske drøye. På Lidl får man 10 ruller med 4 lags papir til 34 kr (må si at kvaliteten er vel så bra som Lambi). Det er en litt mer "reasonable" pris for dopapir mener jeg... hihi.. Jeg er nesten litt flau over meg selv.. Drar dit og kjøper 4 pakker med dopapir og går igjen... Det holder hvertfall en stund da. Lurte nesten på om jeg skulle hamstre nå som Rema har kjøpt opp Lidl butikkene. Men da jeg var der sist, så var det nesten ikke noe igjen av dette dopapiret, så det kunne virke som om noen andre hadde tenkt det samme. Her kjente jeg meg igjen . Vi kjøper også mange pakker dopapir + tørkeruller fra Lidl. Nå har gubben og jeg snakket om at vi nok bør hamstre inn minst er par sekker dopapir før Lidl forsvinner .
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #20 Skrevet 21. mars 2008 Synes lidl er en OK butikk, Handler nesten aldri der.., Men yougurtene er gode da :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå