Gå til innhold

Dere er så hysteriske.......

Fremhevede innlegg

Gjest GossipGirl
Skrevet
he he he....... Fant et par innlegg som dere forteller om rutinene deres i det offentlige toalettliv:

Altså......med panna????? Er det bare meg som driter (LOLXD) i bakteriene på dørhåntaket????? Jeg ser da for meg dere stå der og streve med å åpne den hersens døren! :hoho:

For et par uker siden observerte jeg dette hysteriske fenomenet, og da tok jeg kvinnens hånd og klemte den rundt dør håntaket. :ler: Hu ble helt svett!!!!!! Hva er det dere feiler?????

Si en åpner døra med panna, da får en jo bakterier i ansiktet, det er jo enda eklere...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg innrømmer glatt at jeg ikke vasker hendene etter jeg har tisset på offentlige toaletter. Det er lang avstand fra penis til anus, derfor er bakteriekonsentrasjonen på penis lav. Urinen er steril. I forfjor var jeg på en biltur med fattern og broren min. Han gadd ikke stoppe da jeg måtte på do, så jeg tok sykkelflaska hans og tisset på den. Han ble litt sur, men jeg sa: slappa, urinen er steril. For at han skulle tro på meg, så drakk jeg litt av det jeg hadde tisset ut, men det smakte så lunkent og kvalmt at jeg tømte resten ut av vinduet. Yes, jeg snakker sant, nå.

Jeg vasker hendene etter jeg har bæsja, men egentlig kunne jeg ha latt det være for det er sjeldent jeg gidder å vaske hendene ordentlig, hver finger for seg, under neglene, osv. Men av en eller annen syk grunn, unngår jeg dørhåndtak.

Gjest Helen Parr
Skrevet
Jeg vasker hendene etter jeg har bæsja, men egentlig kunne jeg ha latt det være for det er sjeldent jeg gidder å vaske hendene ordentlig, hver finger for seg, under neglene, osv. Men av en eller annen syk grunn, unngår jeg dørhåndtak.

Ikke særlig merkelig det, dersom du antar at alle er som deg.

Skrevet

Jeg har ikke lyst til å ha andre sin bæsj på meg.

De som liker det, må seff bare kjøre på. :)

Gjest Casey
Skrevet
Jeg innrømmer glatt at jeg ikke vasker hendene etter jeg har tisset på offentlige toaletter. Det er lang avstand fra penis til anus, derfor er bakteriekonsentrasjonen på penis lav. Urinen er steril. I forfjor var jeg på en biltur med fattern og broren min. Han gadd ikke stoppe da jeg måtte på do, så jeg tok sykkelflaska hans og tisset på den. Han ble litt sur, men jeg sa: slappa, urinen er steril. For at han skulle tro på meg, så drakk jeg litt av det jeg hadde tisset ut, men det smakte så lunkent og kvalmt at jeg tømte resten ut av vinduet.

Det hørtes forferdelig ut...håper du er unntaket.

Må si du går veldig inn for å få andre til å tro på deg.

Skrevet

Jeg vasker selvsagt alltid hendene etter dobesøk, enten det er hjemme, på besøk eller på offentlig toalett. Men jeg må innrømme at jeg ikke bryr meg noe særlig om dørhåndtak, penger eller minbankautomater.

Det er flere i tråden som nevner at mange menn ikke vasker hendene. Jeg er enig i at det er ekkelt, men det vil jo ikke påvirke kraner og dørhåndtak på dametoaletter.

Gjest Grafica
Skrevet

Ang. menn som ikke vasker hendene... De fleste gutter jeg kjenner sitter og tisser, de er jo omtrent ikke nær penis i det hele tatt når de er på do, de drar ned buksa, tisser, rister litt på rumpa og drar opp buksa igjen. Så det er da ikke så ekkelt...

En ting JEG lurer på. Dere som åpner døra ut av toalettet (offentlig toalett, altså) med papir... Hvor gjør dere av papiret når dere kommer ut?

Gjest Gjest
Skrevet
Ang. menn som ikke vasker hendene... De fleste gutter jeg kjenner sitter og tisser, de er jo omtrent ikke nær penis i det hele tatt når de er på do, de drar ned buksa, tisser, rister litt på rumpa og drar opp buksa igjen. Så det er da ikke så ekkelt...

En ting JEG lurer på. Dere som åpner døra ut av toalettet (offentlig toalett, altså) med papir... Hvor gjør dere av papiret når dere kommer ut?

Umm, jeg er en mann og jeg har ALDRI hørt om andre mannfolk som sitter og tisser. Dette er den største løgnen jeg faktisk har hørt om (altså vennene dine, ikke deg). Jeg jobber i ett mannsdominert yrke, og når jeg står ved pissoaren (riktig skrevet?) så kommer alltid andre som skal tisse å steller seg i sin "bås" (pissoaren). Det skjer ikke at folk setter seg for å tisse.

Aldersspennet der jeg jobber er fra 18 - 67.

Jeg personlig nekter å ta på håndtaket. Jeg kaster papiret i søppelkassa mens jeg holder døra oppe med foten etter å ha åpnet døra med papiret. Jeg har enda (nesten) tilgode å dra på dass ett sted hvor man ikke kan gjøre det på den måte.

Eneste stedet er det som ligger på andre sida av gata i forhold til "Odeon" (i oslo) (husker ikke navnet i farten). Der var papiret på sånn "sirkel automat" og døra måtte dras opp. ÆSJ!

Skrevet (endret)

Mulig at dette blir en avsporing fra temaet, men en McDonalds-restaurant i Sverige ble stengt på dagen for noen år siden fordi de vasket do-ringene i oppvaskmaskinen!!!!!!!!! :hår: :sjokk::spy:

Endret av Vita
Gjest Grafica
Skrevet

Og den oppvaskmaskinen er sikkert type industri, som kjører godt over 70 grader og dermed dreper alle bakterier rimelig effektivt.

• 11 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 22.3.2008 den 1.09, Vita skrev:

Mulig at dette blir en avsporing fra temaet, men en McDonalds-restaurant i Sverige ble stengt på dagen for noen år siden fordi de vasket do-ringene i oppvaskmaskinen!!!!!!!!! :hår: :sjokk::spy:

GRØSS! :sjokkbla: (Leter etter tråden med ts som tømte urin ut loftvinduet).

Anonymkode: c8fe5...d88

AnonymBruker
Skrevet
På 19.3.2008 den 12.49, Gjest Grafica skrev:

Rister litt på rumpa😂😂😂

Anonymkode: 1aa26...866

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rister litt på rumpa😂😂😂

Anonymkode: 1aa26...866

Slik? :)  h07147.gif

AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å dra opp gamle tråder ?

Anonymkode: 79be6...f93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med å dra opp gamle tråder ?

Anonymkode: 79be6...f93

Hva er galt med gamle tråder?

AnonymBruker
Skrevet
På Wednesday, July 24, 2019 den 9.20, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med gamle tråder?

Klarer du ikke å finne på noen NYE tråder ?                    

Anonymkode: 13895...ad6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...