Kalorina Skrevet 17. mars 2008 #41 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er en mann med litt . ehe . spess interesser .Elsker å snike meg inn på kvinnetoalettet og slikke dosetet .Flere kvinns bør slutte å tapetsere setet med papir ,og heller spre sin deilige dunst åver hele toalettsetet .MMMMMmmmmmmmmmmm festlig lesning, denne tråden
Gjest Tigress Skrevet 17. mars 2008 #42 Skrevet 17. mars 2008 Eg må berre spørje: den dodøra de ikkje kan åpne, er ikkje det døra inn til båsen? Den er sjølvsagt full av bakterier, men viss ein vaskar hendene etterpå, så blir jo desse bakteriene vaska vekk, så då er det vel ingen grunn til å ikkje ta i den døra? Eller?
Gjest Helen Parr Skrevet 17. mars 2008 #43 Skrevet 17. mars 2008 Jeg bruker bare papir på døra etter at jeg har vasket meg, hvis det var det du lurte på, Tigress.
Gjest nextlife Skrevet 17. mars 2008 #44 Skrevet 17. mars 2008 Når man leser denne tråden er det jammen ikke vanskelig å forstå at det går epidemier med influensa, mage/tarminfeksjoner o.l til enhver tid. At man bruker papir, albue eller skulder når man åpner dører etter besøk på toaletter er for meg helt naturlig, skulle jeg ta i det som er skittent når jeg nettopp har vasket av meg alle basseluskene? Nope her står det litt om handhygiene dersom noen ønsker å tilegne kunnskaper på området. Jeg sier bare ære-være for at de selger antibac på apoteket. Har alltid ei slik flaske i veska, og når jeg leser denne tråden skjønner jeg at det er lurt
Gjest Tigress Skrevet 17. mars 2008 #45 Skrevet 17. mars 2008 Jeg bruker bare papir på døra etter at jeg har vasket meg, hvis det var det du lurte på, Tigress. Altså ut til resten av plassen, liksom? Men folk flest vaskar seg jo på henda etter dei har vore på do, og då vil jo ikkje den døra folk tek i etter at dei har vaska seg ha så mykje basillar på seg? Eller? Eg er visst uminneleg treig, skjønar eg. Takk for svar, Helen Parr!
Gjest Helen Parr Skrevet 17. mars 2008 #46 Skrevet 17. mars 2008 Altså ut til resten av plassen, liksom? Men folk flest vaskar seg jo på henda etter dei har vore på do, og då vil jo ikkje den døra folk tek i etter at dei har vaska seg ha så mykje basillar på seg? Eller? Eg er visst uminneleg treig, skjønar eg. Takk for svar, Helen Parr! Jeg tror ikke det. Og denne tråden har ikke akkurat avkreftet antakelsen min.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #47 Skrevet 17. mars 2008 Jeg bruker bare papir på døra etter at jeg har vasket meg, hvis det var det du lurte på, Tigress. Samme her. Jeg vasker meg selvsagt alltid på hendene med såpe etter et toalettbesøk, spesielt på offentlige toaletter. Jeg bruker tørkeåpapir når jeg skal stenge kranen etter vask, og tørkepapir når jeg skal ta i dørhåndtaket på vei ut. Det er ekkelt emd skitt, bakterier og møkk på slike offentlige steder!
Kosemose Skrevet 17. mars 2008 #48 Skrevet 17. mars 2008 Etter å ha lest denne tråden tror jeg nesten at jeg blir av de som åpner dørene med albuen jeg og framover...
Gjest Tigress Skrevet 17. mars 2008 #49 Skrevet 17. mars 2008 Men kjære vene, denne tråden viser jo akkurat det eg seier - dei fleste vaskar seg på hendane! Dei fleste tek ikkje i handtaket heller, så vi som gjer det ser ut til å leve ganske trygt. Må leggje til at eg sjeldan er sjuk. Har utruleg robust immunforsvar tydelegvis.
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. mars 2008 #50 Skrevet 17. mars 2008 http://www.nrk.no/programmer/radio/norgesglasset/1.897128 Følte at denne linken var veldig relevant. Den beviser i hvertfall at man kan ta det helt med ro når det gjelder mynter. Bowlingkuler derimot skal du holde deg langt unna
Brunhilde Skrevet 17. mars 2008 #51 Skrevet 17. mars 2008 http://www.nrk.no/programmer/radio/norgesglasset/1.897128 Følte at denne linken var veldig relevant. Den beviser i hvertfall at man kan ta det helt med ro når det gjelder mynter. Bowlingkuler derimot skal du holde deg langt unna Endelig en grunn til å være glad for å eie sin egen bowlingskule.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #52 Skrevet 17. mars 2008 Etter å ha lest denne tråden tror jeg nesten at jeg blir av de som åpner dørene med albuen jeg og framover... Det blir jo ikke bedre...møkkete albuer er like ille som bakterieinfiserte hender. Ekkelt å tenke på at menn flest ikke vasker hendene med såpe og vann etter et toalettbesøk!!
Gjest Emera Skrevet 17. mars 2008 #53 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er en mann med litt . ehe . spess interesser .Elsker å snike meg inn på kvinnetoalettet og slikke dosetet .Flere kvinns bør slutte å tapetsere setet med papir ,og heller spre sin deilige dunst åver hele toalettsetet .MMMMMmmmmmmmmmmm Mulig jeg er alene om dette, men jeg pleier ikke å sitte og gni underlivet bortover toalettringen... Det blir liksom bare lårene som er borti der... Uansett. Jeg vil heller ikke ta i dørhåndtak o.l på offentlige toaletter. Når hendene er vasket etter toalettbesøk, da skal de forbli rene en stund. For det er overraskende mange som ikke vasker hendene når de har vært på toalettet, det er det ikke vanskelig å høre for den som sitter inne i avlukket. Og enkelte skyller bare hendene så vidt, de kan umulig bli rene.
Kosemose Skrevet 17. mars 2008 #54 Skrevet 17. mars 2008 Det blir jo ikke bedre...møkkete albuer er like ille som bakterieinfiserte hender. Ekkelt å tenke på at menn flest ikke vasker hendene med såpe og vann etter et toalettbesøk!! ...møkkete albuer? Mener du at vi får tarmbakterier også på jakkealbuen når vi er på do?
Betsy Skrevet 17. mars 2008 #55 Skrevet 17. mars 2008 Etter å ha lest denne tråden tror jeg nesten at jeg blir av de som åpner dørene med albuen jeg og framover... Godt at du tok til fornuft!
Sol79 Skrevet 17. mars 2008 #56 Skrevet 17. mars 2008 Kanskje ikke spørreundersøkelse med representativt utvalg, men her har du fjorten siders underholdende lesning foran deg. Verre enn den mest velskrevne påskekrim. Oi!! Noe spesielt må jeg si...
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 17. mars 2008 #57 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er ikke hysterisk på det området i det hele tatt! Jeg setter meg ned på toaletten! Vasker hendene med såpe og vann uansett hva jeg har gjort! Tørker meg på hendene med papir! Jeg bruker IKKE papir på krana eller håndtaket! Jeg gjør som jeg gjør hjemme! Jeg er mer eller mindre ALDRI syk, kanskje fordi jeg ikke er hysterisk når det gjelder dette, og tåler mere enn andre! Overrenslighet kan faktisk gjøre deg syk!
Gjest milkyway Skrevet 17. mars 2008 #58 Skrevet 17. mars 2008 Selv spenner jeg opp døra. Har måttet betale mange tusen i erstatning for dører rundt omkring! Alvorlig: bruker ikke papir på toalettet annet enn å tørke meg i hurramegrundt, og på hendene etter jeg har vaska dem. Hadde flirt om jeg så noen sto og styrte med å åpne døra med panna og albue og kne og det som verre er!
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 17. mars 2008 #59 Skrevet 17. mars 2008 (endret) Selv spenner jeg opp døra. Har måttet betale mange tusen i erstatning for dører rundt omkring! Alvorlig: bruker ikke papir på toalettet annet enn å tørke meg i hurramegrundt, og på hendene etter jeg har vaska dem. Hadde flirt om jeg så noen sto og styrte med å åpne døra med panna og albue og kne og det som verre er! Sier meg bare enig, det er endel rundt omkring som er overhysteriske for bakterier, og disse menneskene bli gjerne oftere syke enn dem som ikke er det. Vi dør ikke av andres basilusker, men om kroppen ikke er vant med basiller så er den også mindre mottakelig for andres bassilusker og dermed blir imunforsvaret svekke, vi tåler dermed mindre og blir oftere sjuke! Endret 17. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig
Gjest milkyway Skrevet 17. mars 2008 #60 Skrevet 17. mars 2008 Hoho ja, og hva er de redde for? Jeg går ikke rundt og tar meg i fjeset eller klår på andre folk, så da blir de på hendene inni vottene helt til jeg kommer hjem og sikkert toiletterer en gang til og vasker det vekk. HOI! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå