Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vet du om flere i familien din som er på KG som søsken, barn eller kjæreste?

Leser du da innleggene dems om du vet at de er er?

Videoannonse
Annonse
Gjest GossipGirl
Skrevet
Vet du om flere i familien din som er på KG som søsken, barn eller kjæreste?

Leser du da innleggene dems om du vet at de er er?

Vet at moren til kjæresten skriver her inne. Hun vet ikke hvem jeg er, da.

Skrevet

Nei, ingen i min familie er her inne som jeg vet om!

Skrevet

Nei, ingen i familien som vanker her - tror jeg.

Men jeg har funnet en kollega, og kollegaen vet ikke at jeg vet hun er her.

Skrevet

Niks. Har et par RL venninner her, men ikke familie som jeg vet om i allfall.

Skrevet

Vet ikke, og vil helst ikke vite.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, en. Har bedt dem om å passe på om de ønsker å være mer private. De byttet profil og nå aner jeg ikke hvem de er.

Gjest Chili Pepper
Skrevet (endret)

Endret av Chili Pepper
Skrevet (endret)

Jeg fant søstera mi her. Tror ikke hun vet hvem jeg er. Jeg søker ikke etter innleggene hennes, men leser jo om jeg kommer over noe.

Endret av Pax
Skrevet

Dere som har funnet familiemedlemmer og kolleger her; syns dere ikke det er fair å fortelle at dere vet?

Jeg har aldri kjent igjen noen fra "livet utenfor" her inne, men hvis jeg hadde gjort det, hadde jeg nok følt på at det ble ganske så ekkelt med mindre jeg sa fra at jeg hadde kjent igjen vedkommende.

Gjest StoreSky
Skrevet

har min søster her, vi vet begge at vi er her.

Passer nok litt ekstra på hva jeg skriver om her fordi hun kan lese det jeg skriver. Omformulerer meg litt mer presist og slikt.

Ellers så skirver jeg som gjest hvis det er noe helt privat. Annet får hun tåle og lese, hehe!

Gjest Gjest
Skrevet

Tror jeg vinner denne glatt.

På KG har jeg:

3 søstre

Mamma

Stemor

Pappa

Onkel

Datter

Grandtante

4 fettere

8 Kusiner

11 tremenninger

It's a small world after all! :danser:

Skrevet

Vet ikke om noen, og tviler på at her er noen :)

Gjest Gjest
Skrevet
Dere som har funnet familiemedlemmer og kolleger her; syns dere ikke det er fair å fortelle at dere vet?

Jeg har aldri kjent igjen noen fra "livet utenfor" her inne, men hvis jeg hadde gjort det, hadde jeg nok følt på at det ble ganske så ekkelt med mindre jeg sa fra at jeg hadde kjent igjen vedkommende.

Men hva hvis man selv ønsker å være anonym?

Er ikke anonym lenger hvis man forteller om sin tilstedeværelse til kjente.

Skrevet

Nei! :ler: Jeg har ikke sagt noe til henne for å være grei. Jeg har skrevet ting om meg selv som min stakkars, uskyldige søster sikkert ikke har lyst til å lese. Trokke hun har lyst til å lese om sexlivet mitt, akkurat. Og siden jeg ikke snoker på innleggene hennes, synes jeg det er greit.

Skrevet

Jeg vet ikke om noen, men det er jo ganske mange her som jeg har møtt RL og sikkert enda fler som vet hvem jeg er.

Hadde jeg kjent igjen noen, hadde jeg sannsynligvis sagt fra og spesielt dersom vedkommende utleverte seg og sine.

Skrevet

Av og til når jeg ser innlegg fra snerpete, trangsynte kjerringer så lurer jeg seriøst på om det er søstera mi. Men det er ingen her inne som jeg vet om.. heldigvis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...