Gå til innhold

Kjønnssykdom

Fremhevede innlegg

Gjest Bekymret Gjest
Skrevet

Hei..

Jeg er litt bekymret.. eller ikke litt bekymret - kraftig bekymret!

Jeg har hatt ubeskyttet sex (det var et valg jeg gjorde fordi jeg har kjent mannen lenge og stoler på han) med en mann som jeg har funnet ut i ettertid at har drevet med en del andre damer. I tillegg har jeg hatt oralsex med en annen kar.

Nå har jeg fått helt spader her. Tenker på det hele tiden og har selvfølgelig vært hos lege å tatt en test. Men de bruker jo så lang tid på å gi svar på de prøvene, så jeg må bare spørre her inne om det er noen som kjenner seg igjen.

Altså det klør litt, men det er ikke rundt kjedeåpningen, men lenger opp, ved klitoris og generelt bikinilinjen. i tillegg har jeg et ubehag som føles ut som milde menssmerter en gang i blandt.

Jeg er redd kløen kan være flatlus, men det er da ganske sjeldent i Norge, er det ikke? Tenkte kanskje disse symptomene mine kan være psykiske da jeg tenker på dette og bekymrer meg hele tiden?

Tror dere det er trygt å ha sex med min faste partner nå? Han syns jo det er veldig rart at jeg ikke vil ha sex plutselig, og jeg kan jo ikke bortforklare meg!

(nei jeg har ikke vært utro, jeg lever i merkelige forhold, sånn er det bare, værsåsnill å ikke døm meg for dette)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det er vanskelig å gå å vente slik, men er nesten umulig å si noe før du får svar på prøvene. Kløen kan være psykisk, fordi du tenker på det, det kan også være soppinfeksjon. Med andre ord, det kan være veldig mye!

Jeg ville nok ventet med å ha sex med din faste partner før du får svar på prøvene, hvis ikke risikere du jo å smitte han. Da kommer du jo inn i en ond sirkel hvis ikke han vil teste seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...