Gå til innhold

Play.com.... trygt ?


minienthe

Anbefalte innlegg

vurderer å kjøpe en film derfra som jeg ikke får tak i ellers men hvordan er erfaringene fra denne nettsiden ? ser de krever at jeg legger inn og lagrer kredittkortnummer ?

hvordan er leveringen ? ser de opererer med free delivery, satser på at dette er et triks for å komme seg under 200 kronersgrensa ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Britt Banditt

Det er vel et av de mest kjente nettstedene som selger filmer osv., så jeg tror det er helt trygt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Play.com er kjempegreie, de er helt trygg å betale hos, er rimelige og leverer raskt. Det med 'free delivery' går jeg utifra bare er et konkurransetriks, da tollen bare beregnes på verdien på varen, og ikke frakten. Det skal stå presisert på varen hva som er frakt og hva som er vareverdi. Det gjør de hos Play.com :) Dette med 'gift wrapping' går derimot gjerne på toll, da gaver kjøpt i utlandet skal være tollfrie, slik jeg har forstått det. Men jeg ville ikke stolt helt hundre prosent på det, de har nok skjønt det, disse folkene som skal fortolle tingene våre :)

(De fleste slike nettbutikker krever at en oppgir kredittkortnummer dersom en handler fra utlandet. Jeg har heldigvis ikke hatt noen problemer med det ennå, jeg handler en del fra utlandet nå som dollarkursen er så lav ;) Er sjeleglad for at amazon.com har begynt å oppgi priser i NOK, så slipper jeg å regne på 200kr-grensa selv!)

Endret av hikari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Play har fri frakt, ja.

Jeg var akkurat inne og så på bestillingshistorikken min, første gang jeg handlet der var i 2003, og jeg har kjøpt over 100 cd'er og dvd'er der. Aldri noe krøll med kredittkort. En gang skjedde det at det jeg hadde bestilt ikke kom fram, da bare sendt de en ny uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og om du bestiller flere varer, så fordeler de forsendelsen opp i flere pakker (om fysisk mulig, selvsagt), slik at hver enkelt kommer under 200-kronersgrensa. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utelukkende god erfaring med play.com, har også opplevd at varen ikke kom og fikk pengene tilbake på konto/ny vare uten noen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...