Gjest Tnita Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Så jeg avinstallerte den og har tenkt å downloade en ny en nå men jeg aner ikke hvilken! Hvilken er det som gjelder nå, er den nyseste og hvor finner jeg den? Ja, dumme sprøsmål og sånn men vil ha tilbake msn NÅ!
Amalie_85 Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Slutta den å funke leeeenge? Eller bare sånn nå i kveld muligens? Fordi jeg vet msn har hatt masse problemer i det siste, så du blir logget ut og får ikke logget på på kanskje mange timer. Men ellers så er det vel smak og behag for hvordan msn versjon du vil ha. Jeg har den nyeste og er strålende fornøyd med det.
Jane F. Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Så jeg avinstallerte den og har tenkt å downloade en ny en nå men jeg aner ikke hvilken! Hvilken er det som gjelder nå, er den nyseste og hvor finner jeg den? Ja, dumme sprøsmål og sånn men vil ha tilbake msn NÅ! prøv her http://get.live.com/messenger/overview
Gjest Tnita Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 (endret) Ja, jeg gikk inn på msn.no og prøver å installere nå. Nei, det gikk ikke engang an å skrive inni skrivefeltet for innlogingen på msn. Så den funka ikke på noen slags måte. Håper det blir bra nå. Msn må jeg bare ha. Edit: kan det være virus som er årsaken? Fikk beskjed om Trojan Horse, men at det nå er blitt fjernet og ordnet opp i av Northon og også cookietracker eller hva det het, og at det også er ordnet opp i. Men hva er trackingcookie? Noen som følger med på alt jeg gjør på dataen? Endret 15. mars 2008 av Tnita
Gjest Mann20 Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Svaret du trenger: Gå på google.no og søk etter msn standalone installer, deretter førlger du den mest troverdige linken du finner og laster ned denne pakka. Da funker det uansett.
Gjest Tnita Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Den er igang igjen, fant det ut raskt etter sist jeg var inne og skrev her. Msn er helt essensielt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå