DDuck Skrevet 30. april 2008 #21 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Side 2 :juhu: :juhu: Gratulerer med forestående Og hit til oss "bridezillaer" Endret 30. april 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 30. april 2008 #22 Del Skrevet 30. april 2008 Der va du tebake jo Lurte litt på kor de blei av deg FOR ei fine kjerka dåkke ska ha :dåne: Finaste så e her faktisk!!!!! Å Uni-K sine lokaler e blitt knallfine!!! Sko me hatt stort bryllup hadde me og valgt de, men de blir litt vollsomt for oss så ska ha "nåkenåtjue" bare Så kjekt du blir inspirert av kjerkeprogramme vårt, heeeeilt i orden de, siden eg ska gifta meg fyst Tror de blir knallbra eg, me e veldig fornøyd Men så har me verdens søtaste prest og da, hu va enige i alt me hadde komt fram te hu Spesielt gla for den biten me lystenning, kjenne den betyr masse for meg e tje heilt sikkår på koffår men gla blei eg verfal når hu syns de va en kjempeidè :juhu: for alt så e på plass eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 30. april 2008 #23 Del Skrevet 30. april 2008 Spennande me alt så e fiksa da :-D Willy Knickersen ska me og få mat fra - å eg gleeede meg Hm... ennå flerre me må gå å glana på på hjemtraktene asså *rope på Kittyen å *Aprin* - me må i bryllup * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 30. april 2008 #24 Del Skrevet 30. april 2008 Spennande me alt så e fiksa da :-D Willy Knickersen ska me og få mat fra - å eg gleeede meg Hm... ennå flerre me må gå å glana på på hjemtraktene asså *rope på Kittyen å *Aprin* - me må i bryllup * Kittyen komme allti når Ballerina rope selfølgelig ska me gå å se på når -sandra- gifte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 30. april 2008 #25 Del Skrevet 30. april 2008 Kittyen komme allti når Ballerina rope selfølgelig ska me gå å se på når -sandra- gifte seg :juhu: Me kan bli sånne så går å ser på når folk gifte seg me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 30. april 2008 #26 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) :juhu: Me kan bli sånne så går å ser på når folk gifte seg me :juhu: :juhu: JAAAAAA :juhu: :juhu: Wedding-crashers Endret 30. april 2008 av hello kittyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-sandra- Skrevet 30. april 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 30. april 2008 Hehe, suns eg ser dåkke... wedding crashers på heiltid Takk for koslige meldingar her i bokå mi Hello Kittyen: E d sånn at ein kan velga ka prest ein vil ha i kass kjerka som helst? Hu damå, e hu prest i avaldsneskjerkå t vanlig, elle har dåkke "headhunta" na? :fnis: ein av grunnane t at eg egentlig konne tenkt meg norheimkjerkå e pga eine presten der som e veldig grei å ungdommelig, hehe... Går d an å få han t å komma i Avaldsneskjerkå då? Uten å fornerma nåken prestar der :fnis: Off, grue meg egentlig litt te den kjerke-biten. Me e jo långt i fra kristne, så eg suns d blir heilt feil å sitte å bla gjennom salmer osv... ingen passe jo :fnis: Men men, våres feil for at me ikkje velge tinghuset (blir jo heilt feil d og :fnis: ).... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 1. mai 2008 #28 Del Skrevet 1. mai 2008 Han så e prest Avaldsneskjerkå e kjempesnille å flinke å alt! Hvis det e Helge Gaard asså For eg e litt lei meg for at han forlot Tysvær... Men hvis du kjenne ein i Norheimkjerkå så konne tenka seg å via dåkke i Avaldsnes så e det jo bare te å spør han, for for kjerkå gjør det ikkje noe Men bare sånn å ha sagt det så e presten i Avaldsnes bra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 1. mai 2008 #29 Del Skrevet 1. mai 2008 Me har egen prest Ikkje fordi eg ikkje like Helge, men fordi me hadde spurt henna lenge før å syns de blei feil å sei me ikkje "trengte" na likavel..Hu e jo så koslige (Me sko jo egentlig gifta oss i Utstein Kloster serdu, å der måtte me ha egen prest fordi kjeresten har vært gift før, å den presten me antageligt hadde fått nekta å via folk så hadde vært gift før :dåne: ) Hvis du ønske egen prest så e de sånn så Ballerina seie, bare spør an!!! Hvis ikkje han vil, så be om å få Helge, eg meine eg har hørt at han andre så e der ikkje e fullt så liberal Eg og grudde meg te kjerke-biten, elle egentlig møte me presten, av samme grunn så deg men de va kjempekosligt å hu hadde full forståelse for at me ikkje ønska nåken åndelige vielse; me sa me ville ha fokus på oss å følelsane for kvarandre :rødme: De går så bra ska du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 1. mai 2008 #30 Del Skrevet 1. mai 2008 Han andre presten der e ikkje så go nei... Menne spør itte Helge - han e kjempekjekke! Huske når ekstrapappaen min døde så satt han i timesvis for å finna salmer me henna... Han akseptere at folk ikkje e så kristne å sånn, men hvis dåkke får han andre må dåkke for all del ikkje sei det - då står dåkke uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mai 2008 #31 Del Skrevet 2. mai 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. juni 2008 #32 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg må bare si noe...ang valg av ring... Jeg så på tv2 hjelper deg, et par hadde kjøpt disse ringene. OG steinen falt ut etter kun ett år. Gullsmed sa at ringen er ikke designet til å slites ut slik gifteringer blir. Og at man kan ikke bruke den til gjøremål som krever at ringen skal være bunnsolid. Etter mye om og men fikk de ny ring gratis, men paret ville aldri kjøpt ringen om de visste den ikke tålte å brukes skikkelig... Så ta godt vare på den, skjekk steinen gjevnlig, ta den av dersom du driver m husarbeid osv... For designet er sjørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-sandra- Skrevet 1. september 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 1. september 2008 Wonders: Tusen takk for "heads up" om det! Litt kjedelig å miste diamanten da! Her er det lenge siden jeg har vært innom! Går litt trådt med forberedelsene, men håper å komme litt igang nå til høsten... Kanskje få prøvd kjole og slikt.... Merker at jeg blir litt stressa av å tenke på bryllupet, selv om det er så lenge til.. For jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal starte! Vet jo hva jeg trenger, men hvem skal jeg spørre...? Vet ikke hvilken fotograf jeg skal velge, hvilken toastmaster vi skal ha... Til og med hotellovernatting bryllupsnatta lurer jeg på.... Men får bare få ut fingeren og undersøke litt rundt omkring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-sandra- Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da har jeg vært inne og oppdatert litt igjen i første innlegg. Det blir visst litt lang tid mellom hver gang jeg får gjort det, men planleggingen går for fullt da Nytt fra sist er at kjolen er kjøpt inn, og vi har funnet nye lokaler, dvs Hotell Så da falt jo endel biter på plass! Har også bestilt frisør... Fotograf og toastmaster holder jeg på med nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 9. oktober 2008 #35 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer med forstående bryllup Du har jo ordna masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 17. oktober 2008 #36 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei! Vi gifter oss samme dag som dere! Regner med tiden kommer til å gå superfort fremover. Har ordnet kjole, festlokaler, kirke, ringer, fotograf, gjesteliste, budsjett og bestemt det meste av det som skal kjøpes inn av tilbehør. Vi får prøve å følge hverandre litt. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå