MBelucci Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hva med HR -Lash queen?Gir den lengde,volum og bøy? Jeg bruker max faktor 2000 calorie nu,dårlig.Vippene stivner,noe jeg hater.
Gjest LanaLane Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har korte, stri øyevipper og bruker Hypnose fra Lancome(ca 220 kr). Har prøvd alle merkene der ute, men kommer alltid tilbake. Du må jobbe litt med den, men når du har blitt vant til den så kommer du aldri til å bytte. Den buer, gir volum og lengde. Om du velger å prøve den, vær obs på at den er veldig våt i begynnelsen. Jeg pleier å pumpe inn litt luft sånn at den tørker litt, da får den en veldig god konsistens! Får alltid komplimenter for øyenvippene mine, så den funker tydeligvis;)
Gjest Stearinpikken Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Lash Queen er yndligsmascaraen min! Fine separerte vipper som blir tykkere uten å klumpe. Den gir bøy også og jeg får ikke stive drittvipper den. Har prøvd hypnose som er nevnt også, men den gir ikke like mye volum syntes jeg, og så er den vanskelig å fjerne.
MBelucci Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 Trud jeg skal prøve Lash Queen.Lancome synes jeg er dårlig...Men takk for svar uansett....
Gjest Gjest*Lene* Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Hei:) Har du prøvd den Lash power mascara fra Clinique da? Den gir fyldige, lange vipper hos meg i allefall. Også sitter den veldig godt. MVH Lene
Ce'Nedra Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Noen som har forsøkt Lash Fusion? Har hørt så mye bra om den, så har bestilt meg den nå.. Gleder meg til å teste ut Hvem er det som har Lash Queen? Ellers har jeg vært fornøyd med Extracils fra Chanel og Dior Blackout, men synes begge to har litt tendenser til å klumpe seg
Miamor Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Diorshow fra Dior. Jeg bruker den vannfaste typen. Har prøvd veldig mange forskjellige, og brukte lenge Lancome før jeg prøvde denne, som jeg er superfornøyd med. Har brukt den i flere år nå.
Gjest Stearinpikken Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Ce'Nedra:Lash Queen er fra Helena Rubenstein
Ce'Nedra Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Ce'Nedra:Lash Queen er fra Helena Rubenstein Hehe.. Sorry, nå så jeg at det stod lenger opp her.. *sløv* Da har jeg prøvd den også, men ble i grunnen ingen favoritt her, det ble med den ene gangen. Jeg har håpløse øyenvipper, og er vel blant dem som alltid kommer til å være på leting etter yndlingsmaskaraen.. *sukk*
Gjest Stearinpikken Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 Kjenner igjen håpløse vipper. SÅ her går det i vannfast mascara, nål og vippetang. Det er jo ikke veldig bra for vippene, men da får jeg en sånn som jeg vil ha dem. Fin bøy, avskilte(her kommer nåla inn i bildet) og volum. Mine er også veldig blasse, ingen yndligsvipper med andre ord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå