Gå til innhold

Silikonproteser

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Litja_*
Skrevet

Jeg har lenge tenkt på dette, jeg klarte endelig å gå ned di 10 kg jeg hadde ønsket å gå ned, men nå er brystene helt flate, lufta har gått ut av dem :tristbla:

Er i utgangspunktet B cup, men tenker bare å fylle dem ut til en full C cup, ikke noe a`la Lene Alexandra..

Er det noen av dere som har tatt det? Er dere fornøyde med valget? Har dere noen plager?

Og hvilken klinikk brukte dere? vurderer fornebuklinikken siden jeg synes det virker seriøst.

Setter pris på alle svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Silikonprotese er det damer som har fått operert bort brystet (ofte pga kreft) får, om de ikke ønsker eller det ikke er mulig å kirurgisk lage et nytt bryst til dem. Det er altså en løs silikonpupp som festes med teip til brystkassen og ligger inni bh'en.

Silikoninnlegg er noe litt annet.

Gjest *Ulla*
Skrevet

Sjekk ut CeeCee's hemmelige verden, den ligger her inne på dagbøker. Der er det erfaringsdeling rundt brystoperasjoner.

Jeg tok selv brystforstørrelse ved Fornebuklinikken og er veldig fornøyd. Den eneste plagen jeg har er at jeg har mistet mye av følelsen i huden på den ene puppen. Men det har ikke gått fullt et år enda, så den kan komme tilbake. Hvis ikke er det allikevel verdt det :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...