Dorothy Skrevet 5. mai 2003 #1 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei! I fjor sommer hadde kjæresten min og jeg en merkelig opplevelse. Foreldrene mine var borte på ferie slik at vi hadde kåken for oss selv. Samtidig var vi barnevakt for familiens hund. Vanligvis ligger den i senga om natten, og da hos meg når de andre er borte. Vi avviste den ved å lukke døra når vi skulle ha sex, noe den godtok. Det merkelige var at like etter at vi var ferdige med vår lille hyrdestund, hørte vi den firbente komme tassende i trappa. Det var akkurat som den visste at nå var kysten klar og at han nå fikk lov til å sove sammen med oss. Vi syntes det var veldig rart at han kom så og si med en gang vi var ferdige. Er det mulig hunden kan lukte eller på en annen måte føle at akten er over? Finnes det noen med lignende erfaringer eller som kan svare på det lille mysteriet? Dorothy *som etterpå sovnet med en fornøyd på hver side* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. mai 2003 #2 Del Skrevet 5. mai 2003 eh... nei, det kan jo ha vært tilfeldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 5. mai 2003 #3 Del Skrevet 5. mai 2003 Kanskje hunden vet av erfaring? mht dine foreldre tenker jeg på da... Min venninne har hund som alltid sover hos henne. Og der er det samme greiene, hunden kommer når de er ferdig som om hun vet at det er klar bane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 6. mai 2003 #4 Del Skrevet 6. mai 2003 Hunder har jo utrolig god hørsel da så den hørte helt sikkert når det ble rolig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #5 Del Skrevet 9. mai 2003 Det der gjør alltid katten vår også! Med en gang vi har "rullet oss over" kommer hun tassende inn døra... Merkelige greier. Hun kommer nemlig ALDRI inn mens vi holder på! Hm. Hun er vel bare en taktfull katt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorothy Skrevet 11. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 11. mai 2003 Så folket tror det rett og slett har en så enkel forklaring at hunder (og katter) bare kommer når diverse hyling og romstering opphører? Tror kanskje jeg skal sende mail til en og annen hundeekspert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 11. mai 2003 #7 Del Skrevet 11. mai 2003 Tror nok hunden har vært ute for fenomenet sex og lukket dør før, og vet når den får lov til å komme inn på soverommet og ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå